اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی:

جوانان امروز ما نیاز به هدایت و پشتیبانی فرهنگی دارند

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: جوانان امروز ما نیاز به هدایت و پشتیبانی فرهنگی دارند که این امر با مطالعه کتاب‌های مختلفی چون قرآن و راهنمایی افراد مطلع میسر خواهد شد.

جوانان امروز ما نیاز به هدایت و پشتیبانی فرهنگی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی، سیف‌الله مطلبی در نشست کمیته نهضت مطالعه مفید و انجمن کتابخانه‌های عمومی استان، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر مطالعه گفت: توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره کتاب و کتاب‌خوانی، وظیفه همگانی است تا بتوانیم از این طریق جایگاه واقعی کتاب را در جامعه ایجاد کنیم.

وی افزود: مطالعه و کتاب‌خوانی باعث ارتقای آگاهی و در نتیجه کاهش آسیب‌های اجتماعی برای افراد می‌شود.

مطلبی با اشاره به اینکه مطالعه و خواندن در قرآن نیز مورد تاکید است افزود: کتاب قرآن معجزه اسلام است و در آن بر مطالعه تاکید شده لذا اهتمام به کتاب و خواندن برای همه امری ضروری است.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم اظهار کرد: جوانان امروز ما نیاز به هدایت و پشتیبانی فرهنگی دارند که این امر با مطالعه کتاب‌های مختلفی چون قرآن و راهنمایی افراد مطلع میسر خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی، ارتقای سطح آگاهی را در گرو عادت به مطالعه عنوان کرد و گفت: باید سعی کنیم که مطالعه در جامعه همگانی شود و این وظیفه تنها بر عهده نهاد کتابخانه‌ها نیست و همه دستگاه‌ها به نوبه خود در این خصوص مسئولیت دارند تا مطالعه تبدیل به یک فرهنگ عمومی شود.

به گزارش فارس، در این نشست مصوب شد کارگروه‌های عضو این کمیته، گزارشی از فعالیت‌های حوزه کاری در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری را در جلسه آتی ارائه کنند.

انتهای پیام/63001/س/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول