اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کشتی خونه به خونه بابل:

با بهترین ترکیب برای قهرمانی روانه لیگ کشتی می‌شویم

مدیرعامل تیم کشتی آزاد خونه به خونه بابل گفت: در فصل جدید لیگ برتر کشتی آزاد کشور با بهترین ترکیب برای کسب عنوان قهرمانی روانه لیگ می‌شویم.

با بهترین ترکیب برای قهرمانی روانه لیگ کشتی می‌شویم

قاسم حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: تیم فروشگاه زنجیره‌ای خونه به خونه بابل به عنوان نخستین تیمی بود که در فصل جدید لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور اعلام آمادگی کرد.

وی با اشاره به جذب دو کشتی‌گیر با تجربه تیم ملی در رقابت‌های المپیک 2012 لندن تصریح کرد: با مسعود اسماعیل‌پور و کمیل قاسمی به عنوان دو کشتی‌گیر بومی و باسابقه تیم ملی برای حضور در تیم خونه به خونه به توافق رسیدیم.

مدیر عامل تیم فروشگاه زنجیره‌ای خونه به خونه بابل ابراز داشت: در کنار جذب کشتی‌گیران جوان و با تجربه بومی برای مدعی بودن در لیگ دو کشتی‌گیر سرشناس و عنوان‌دار خارجی نیز جذب می‌کنیم.

حسن‌زاده از انتخاب رضا یزدانی به عنوان سرمربی تیمش در این رقابت‌ها خبر داد و گفت: ترکیب تیم کشتی خونه به خونه بابل با تصمیم سرمربی و کمیته فنی جذب می‌شود.

وی در پایان اظهار داشت: تیم خونه به خونه بابل برای کسب عنوان قهرمانی روانه لیگ می‌شود به پس از شهدای جویبار می‌تواند به عنوان تیم مازندران قهرمان لیگ برتر کشتی آزاد کشور شود.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول