اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در وزن 74 کیلوگرم

نایب قهرمان کشتی آسیا آماده حضور در مسابقات جهانی مجارستان می‌شود

دارنده سه مدال نقره مسابقات جهانی، آسیایی و جام جهانی سال جاری برای شرکت در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان به اردوی تیم ملی دعوت شد.

نایب قهرمان کشتی آسیا آماده حضور در مسابقات جهانی مجارستان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان بعد از رقابت‌های جام جهانی در تهران، قهرمانی آسیا در دهلی نو و دانشجویان جهان در کازان روسیه، کمتر از دو ماه دیگر باید در مسابقات قهرمانی جهان در سال 2013 حضور یابد.

مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در اسفند ماه سال گذشته به میزبانی ایران در تهران به انجام رسید و در بین 10 تیم مطرح شرکت کننده از قاره‌های مختلف، تیم کشورمان بعد از روسیه در جایگاه دوم قرار گرفت و به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

همچنین پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی هندوستان در شهر دهلی نو با حضور تیم‌های مدعی از سراسر قاره کهن به انجام رسید و تیم ملی کشورمان بعد از کره جنوبی موفق به کسب عنوان نایب قهرمان شد.

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی یونیورسیاد جهانی دانشجویان نیز هفته قبل به میزبانی کشور روسیه در شهر کازان این کشور به انجام رسید و تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با کسب دو نشان نقره و یک مدال برنز به کار خود در این مسابقات پایان داد.

در هر سه جامی که از آنها یاد شد علیزاده پورنیا نماینده تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در وزن 74 کیلوگرم بود که توانست با کسب عنوان نایب قهرمانی به سه نشان نقره دست یابد و بر افتخارات خود در مسابقات برون مرزی بیافزاید.

بعد از پایان این رقابت‌ها اکنون مهم‌ترین رویدادی که پیش روی ملی پوشان کشتی فرنگی کشورمان قرار دارد، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان در سال 2013 است که در شهریور ماه به میزبانی کشور مجارستان برگزار خواهد شد.

به همین منظور مرحله جدید اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی برای شرکت در رقابت‌های جهانی مجارستان در خانه کشتی تهران آغاز شده و بر اساس اعلام فدراسیون کشتی در بین نفرات دعوت شده به این اردو که تا روز یازدهم مرداد ماه ادامه می‌یابد علیزاده پورنیا از استان قم نیز حضور دارد.

تمرینات ملی پوشان کشتی فرنگی در اوزان 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم در حالی در خانه کشتی برگزار می‌شود که علیزاده پورنیا ملی پوش کشتی فرنگی استان قم و دارنده سه مدال نقره سال جاری از میادین برون مرزی، در وزن 74 کیلوگرم در کنار دو کشتی‌گیر دیگر یعنی محمد سرخه‌نژاد از خوزستان و محسن مهدی‌زاده از تهران برای مسابقات جهانی آماده می‌شود.

رقابت‌های کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی بزرگسالان جهان روزهای 24 تا 31 شهریور ماه در شهر بوداپست پایتخت مجارستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/78002/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول