اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی خراسان‌رضوی خبر داد

برگزاری رقابت‌های کشتی جام استان‌های برتر در مشهد

دبیر هیئت کشتی خراسان‌رضوی از برگزاری رقابت‌های کشتی جام استان‌های برتر و مسابقات لیگ منطقه‌ای نوجوانان و جوانان کشور به میزبانی مشهد خبر داد.

برگزاری رقابت‌های کشتی جام استان‌های برتر در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسن بذرافشان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحله نخست مسابقات کشتی آزاد جام استان‌های برتر کشور روزهای دوم و سوم مرداد ماه بعد از افطار در سالن خانه کشتی مجموعه ورزشی شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مرحله از رقابت‌ها تیم‌های کشتی آزاد استان‌های خراسان‌رضوی، مرکزی، همدان، فارس، اصفهان، کرمان و منتخب تیم ملی حضور دارند.

دبیر هیئت کشتی خراسان‌رضوی ادامه داد: رقابت‌های دور برگشت لیگ منطقه‌ای کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان کشور نیز با حضور تیم‌های اردبیل، مازندران و خراسان‌رضوی روزهای 21 و 22 مرداد ماه در مشهد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری دور رفت مسابقات کشتی آزاد و فرنگی لیگ منطقه‌ای جوانان کشور در مشهد عنوان کرد: این رقابت‌ها نیز با حضور تیم‌های خراسان‌رضوی، مازندران، سمنان، زنجان، گیلان، اردبیل و قزوین روزهای 24 و 25 مرداد ماه در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود.

بذرافشان همچنین از حضور تیم کشتی گروه ساختمانی کفایتی به عنوان نماینده خراسان‌رضوی در لیگ دسته یک کشتی کشور خبر داد و افزود: این رقابت‌ها پس از ماه مبارک رمضان آغاز و قرعه‌کشی آن سوم مرداد ماه برگزار می‌شود.

دبیر هیئت کشتی خراسان‌رضوی همچنین از عضویت فرنگی‌کار جوانان استان در تیم ملی کشور خبر داد و افزود: امید قادری کشتی‌گیر 60 کیلوگرم شهرستان فریمان در رقابت‌های انتخابی تیم ملی که روز 28 تیر ماه در تهران برگزار شد با غلبه بر تمامی حریفان به عضویت این تیم در آمد.‌

انتهای پیام/70004/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول