اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کانون پرورش فکری کودکان صورت گرفت

برگزاری کارگاه نمایش خلاق ویژه‌ کودکان و نوجوانان گتوندی

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز گتوند هم زمان با ایام تابستان کارگاه نمایش خلاق را برای کودکان و نوجوانان گتوندی برگزار می‌کند.

برگزاری کارگاه نمایش خلاق ویژه‌ کودکان و نوجوانان گتوندی

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، مسئول کانون گتوند اظهار کرد: به‌ منظور پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان گتوندی کارگاه نمایش خلاق را به وسیله عروسک‌های دارا و سارا در این مرکز برگزار کردیم.

مرضیه حسین زاده افزود: در این کارگاه بچه‌ها بعد از توضیحات مربی پیرامون نمایش خلاق، با عروسک گردانی عروسک‌های دارا و سارا به اجرای نمایش خلاق می‌پردازند.

وی در ادامه از طرح امانت‌دهی عروسک‌های دارا و سارا به کودکان و نوجوانان گتوندی سخن گفت و تصریح‌ کرد: طرح امانت‌دهی عروسک‌های دارا و سارا با اهداف تربیتی عاطفی و در راستای هم‌نشینی بیشتر دارا و سارا با بچه‌ها در کانون گتوند برگزار می‌شود.

این مسئول فرهنگی با بیان این که عروسک‌ها نماینده فرهنگ‌ها هستند و نباید به سادگی از کنار آن‌ها رد شد، اضافه ‌کرد: کودک با عروسک هم ذات پنداری می‌کند و از شخصیت آن‌ها برای زندگی خود الگوسازی کرده و در حقیقت کودک با عروسک رابطه ظریف آموزشی برقرار می‌کند، از این رو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گتوند سعی دارد، با اجرای این طرح و امانت دهی عروسک‌های سارا و دارا به صورت غیرمستقیم، ارزش‌ها و آموزش‌های لازم را به کودکان بیاموزد.

انتهای پیام/72008/ب/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول