اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از انتشار گزارش فارس صورت گرفت

بیمارستان پلدختر چاله‎ها را پر کرد

متولیان بهداشت و درمان شهرستان پلدختر دستور پر کردن چاله‎های به وجود آمده از دفع غیر بهداشتی فاضلاب بیمارستان را صادر کردند.

بیمارستان پلدختر چاله‎ها را پر کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از پلدختر، مسئولان بیمارستان پلدختر بعد از حدود یک ماه از انتشار گزارش فارس از پدید آمدن گودال فاضلاب در محوطه بیمارستان و خطر سقوط بیماران در آن با اقدام فوری دستور پر نمودن چاله‎ها را صادر کردند.

البته متولیان امر پس از این اقدام با تنظیم شکوائیه‎ای در دادگستری پلدختر علیه خبرگزاری فارس شکایت کرده و مدعی هستند که اصلا چنین چاله‎هایی در بیمارستان پلدختر وجود نداشته و ساخته ذهن خبرنگار است ؟!آنان همچنین اقدام خبرگزاری فارس در انتقاد از بیمارستان پلدختر را همراهی با دشمنان نظام دانسته‎اند؟!

به هرحال مستندات موجود و شواهد باقی مانده از محل چاله‎ها خلاف گفته‎های مسئولان بهداشت و درمان است با این وجود خبرگزاری فارس از اقدام مسئولان مربوطه در پر نمودن این چاله‎ها و جلوگیری از نشت فاضلاب به محوطه بیمارستان تشکر می‎کند.

انتهای پیام/85009/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول