اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی روزهای 22 لغایت 28 تیرماه سالجاری صورت گرفت

خدمات پیش بیمارستانی اورژانس به بیش از یک‌هزار اصفهانی

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان اصفهان طی روزهای 22 لغایت 28 تیرماه با حضور بر بالین یک‌هزار و 303 بیمار و مصدوم به آنان خدمات پیش بیمارستانی ارائه کردند.

خدمات پیش بیمارستانی اورژانس به بیش از یک‌هزار اصفهانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غفور راستین صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌‌های دو هفته اخیر در مرکز اورژانس اصفهان اظهار کرد: کارشناسان اورژانس استان اصفهان طی روزهای 22 لغایت 28 تیرماه، به دو هزار و 130 مورد ماموریت اعزام و بر بالین 435 بیمار و مصدوم به صورت سرپایی به آنان خدمات‌رسانی کرده است.

وی افزود: در یک‌هزار و 448 مورد دیگر حادثه دیدگان را ضمن انجام اقدامات پیش بیمارستانی با آمبولانس‌های 115 به بیمارستان منتقل کردند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: در این مدت 192 بیمار با ناراحتی‌های قلبی، 56 تن با بیماری‌های تنفسی، 59 بیمار با مسمومیت‌های دارویی و غذایی از خدمات این مرکز بهره‌مند شدند.

وی ضمن اشاره به افزایش سه درصدی ماموریت‌های اورژانس در هفته گذشته گفت: کارشناسان اورژانس از دو هزار و 130 ماموریت انجام شده خود در 688 مورد به محل حوادث رانندگی اعزام شده و در 95 تصادف جاده‌ای و 593 سانحه رانندگی در حوزه شهری به حادثه دیدگان خدمات‌رسانی کردند.

راستین همچنین با اشاره به اینکه یک‌هزار و 303 ماموریت در یک هفته گذشته انجام شده است، افزود: تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان اصفهان طی روزهای 22 لغایت 28 تیرماه با حضور بر بالین یک‌هزار و 303 بیمار و مصدوم به آنان خدمات پیش بیمارستانی 115 ارائه کردند.

وی افزود: در این ماموریت‌ها 260 بیمار و مصدوم به صورت سرپایی درمان شدند و در 865 مورد دیگر امدادخواهان ضمن دریافت اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان منتقل شدند.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان ضمن اشاره به 30 مورد ماموریت مسمومیت‌های دارویی و غذایی در هفته گذشته ادامه داد: 110 بیمار با ناراحتی های قلبی و 34 نفر با بیماریهای تنفسی از خدمات اورژانس پیش بیمارستانی بهره‌مند شدند.

وی تصریح کرد: کارشناسان اورژانس از کل ماموریت انجام شده به 400 مورد حوادث رانندگی نیز در حوزه شهری اعزام شدند.

انتهای پیام/63012/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول