اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته صورت گرفت

پرداخت کامل بودجه عمرانی پزشکی قانونی آذربایجان غربی

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان غربی از پرداخت کامل بودجه مصوب در موافقت‌نامه عمرانی در طول سال گذشته خبر داد.

پرداخت کامل بودجه عمرانی پزشکی قانونی آذربایجان غربی

علی افتخاری امروز در گفت‌و‌گو با فارس در ارومیه، اظهار داشت: مبلغی که در موافقت‌نامه عمرانی برای پرداخت به این مجموعه مصوب شده بود، به طور کامل و 100 درصد در سال گذشته پرداخت شد.

وی به تصویب 500 میلیون ریال در موافقت‌نامه عمرانی برای پرداخت به این مجموعه اشاره و تصریح کرد: با وجودی که در طول سال گذشته از نظر تامین بودجه در مناطق مختلف کشور و در سطح کلان مشکل وجود داشت، بودجه عمرانی این سازمان به صورت کامل توسط مقامات ارشد آذربایجان غربی پرداخت شد.

وی این اقدام مقامات را نشان‌دهنده واقف بودن آنها به اهمیت وظایف پزشکی قانونی، دانست و ادامه داد: در حالی که بخش ناچیزی از اعتبار سایر سازمان‌ها پرداخت شده است، بودجه عمرانی مصوب این مجموعه را به طور کامل در اختیار گرفته‌ایم.

افتخاری به پرداخت زودتر از موعد بودجه عمرانی نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به این که مبلغ مصوب قبل از پایان سال مالی به حساب سازمان واریز شده است، برای هزینه کردن در بخش‌های مختلف و ضروری هزینه شد.

افتخاری یکی از محل‌های هزینه این بودجه را اتصال اداره ارومیه به بستر فیبر نوری، دانست و گفت: با اتصال این مجموعه به بستر فیبر نوری، این امکان برای کارشناسان و پرسنل در بخش‌های مختلف فراهم شده است، که بدون از دست دادن زمان با استفاده از سیستم دبیر با سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های قضایی ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/61002/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول