اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خبر داد

تسریع در آبرسانی شهر بوشکان دشتستان با پیگیری استاندار بوشهر

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: با تاکید و پیگیری استاندار بوشهر آبرسانی به شهر بوشکان تسریع می‌یابد بگونه‌ای که امسال7 کیلومتر شبکه آبرسانی در منطقه بوشکان ایجاد می‌شود.

تسریع در آبرسانی شهر بوشکان دشتستان با پیگیری استاندار بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر،حیدر دهقانی صبح امروزدر جمع خبرنگاران با بیان اینکه پیگیری‌های ویژه‌ای به‌منظور رفع مشکل آبرسانی بوشکان انجام شده است اظهار داشت: برای تامین آب شرب اهالی منطقه بوشکان یک حلقه چاه آب شرب تامین شده است که برای انتقال آب از این چاه به شهر نیازمند احداث شبکه آبرسانی است.

وی افزود:برای انتقال آب به بوشکان نیاز به اجرای 7 کیلومتر خط انتقال است که اجرای این طرح اعتباراتی بالغ بر 8 میلیارد ریال نیاز داردکه با مساعدت استانداربوشهراین طرح بزودی اجرایی خواهد شد.

دهقانی با اشاره به تعداد مشترکین شهر بوشکان گفت: بر اساس آمار موجود 500 اشتراک آب در شهر بوشکان وجود دارد و جمعیتی بالغ بر سه هزار نفر در این شهر زندگی می‌کنند که از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان دشتستان از نقاط مهم استان بوشهر است گفت: با توجه به گستردگی این شهرستان ارائه خدمات به مردم دشتستان از اهمیت بالایی برخوردار است و شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر به این امر توجه ویژه‌ای دارد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهربا اشاره به خسارت ناشی از سیل آذر ماه گذشته به شبکه آبرسانی برازجان خاطرنشان کرد: در جریان سیل آذرماه شهرستان دشتستان حدود سه کیلومتر از شبکه‌های آب‌رسانی شهر برازجان که در مسیر مسیل رودخانه بود تخریب شد که برای جلوگیری ازاینگونه حوادث لازم است شبکه آبرسانی این شهر جابجا شود.

دهقانی بر اختصاص اعتبارات لازم برای جابجایی 3 کیلومتراز شبکه آبرسانی شهر برازجان که در مسیر سیل قرار دارد تاکید کرد و گفت: در بودجه امسال لازم است اعتبار مورد نیاز برای تعویض و جابه‌جایی این خط انتقال آب در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/66006/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول