اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد تعاون زندانیان قزوین اعلام کرد

اشتغال 50 درصد از زندانیان استان قزوین

مدیر بنیاد تعاون زندانیان قزوین از اشتغال 50 درصدی نشسته و خارج از زندان زندانیان این استان خبر داد.

اشتغال 50 درصد از زندانیان استان قزوین

مجید زکی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: بنیاد تعاون زندانیان قزوین بیشتر در پی ایجاد اشتغال برای زندانیان است و در این راستا نیز گام‌های مؤثر و خوبی برداشته شده است.

وی افزود: در حوزه‌های دامپروری، پرورش شترمرغ، پرورش شتر، کارهای کشاورزی و گلخانه‌ای و حتی صنعت این بنیاد برای زندانیان استان قزوین شرایط اشتغال را مهیا کرده است.

مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان قزوین یادآور شد: در بخش صنعتی نیز در حدود 50 نفر از زندانیان استان قزوین در کارخانه قند این استان مشغول به کار هستند.

زکی زاده تصریح کرد: در خود زندان نیز زندانیان به کارهایی از جمله بسته‌بندی قند در این حوزه مشغول به فعالیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: در کارگاه خیاطی بنیاد تعاون زندانیان استان نیز 50 نفر از زندانیان مشغول به کار هستند و این موارد از جمله حوزه‌های فعالیت کاری زندانیان در دوران سپری کردن محکومیتشان است.

مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان قزوین ابراز داشت: در کارخانه‌هایی که به نیروهای کار نیاز دارند نیز از همین زندانیان استفاده شده و برای اشتغال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

زکی زاده ابراز داشت: 50 درصد از زندانیان استان قزوین به صورت نشسته در خود زندان یعنی مونتاژکاری و همچنین کارخانه‌های زندان و بیرون زندان مشغول به کار هستند.

این مسئول عنوان کرد: در بنیاد تعاون بر اساس آیین نامه به زندانیان حقوق پرداخت می‌شود که 50 درصد آن به زندانی، 25 درصد به خود زندانی و 25 درصد باقی‌مانده نیز هنگام آزادی به زندانی اعطا می‌شود.

مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان قزوین ادامه داد: در جشن گلریزان شب گذشته نیز 150 میلیون ریال برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد در استان قزوین جمع‌آوری شد که ارزشمند است.

انتهای پیام/2667/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول