اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد بابلسر خبر داد

کمک 180 میلیون تومانی خیران بابلسری در جشن رمضان

مدیر کمیته امداد شهرستان بابلسر گفت: در جشن رمضان امسال 179میلیون و 500 هزار تومان توسط خیران بابلسری جمع‌آوری شد.

کمک 180 میلیون تومانی خیران بابلسری در جشن رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، سیدحسن محسنی معلم عصر امروز در مراسم جشن رمضان که در سالن اجتماعات اداره ارشاد این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: کمیته امداد شهرستان بابلسر یک‌هزار و 886 خانوار و به عبارتی سه هزار و 486 نفر جمعیت را زیر پوشش خود دارد.

وی با بیان اینکه این مقدار کمتر از پنج درصد جمعیت شهرستان را شامل می‌شود، افزود: 50 درصد از خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد زنان بی‌سرپرست خانواری هستند که به دلیل فوت همسر زیر پوشش این نهاد هستند.

مدیر کمیته امداد شهرستان بابلسر اضافه کرد: 12 درصد از خانواده‌های زیر پوشش زنان بی‌سرپرستی که از همسر خود جدا شده‌اند، 25 درصد افراد کهنسال، 9 درصد به دلیل بیماری سرپرست خانوارها و چهار درصد نیز خانوارهایی که سرپرست آنها سرباز یا زندانی هستند افراد دیگر زیر پوشش این نهاد هستند.

محسنی همکاری با نهادهای مردمی را یکی از وظایف ذاتی کمیته امداد برشمرد و افزود: نخستین طرحی که توسط کمیته برای مشارکت تدارک دیده شده طرح صندوق صدقات است.

وی با بیان اینکه شهرستان بابلسر صندوق صدقات را در قالب‌های مختلف در منازل، معابر و فروشگاه‌ها توزیع کرده است، خاطرنشان کرد: شهرستان بابلسر در بحث مشارکت مردمی در قالب صندوق صدقات رتبه اول استانی را دارد.

مدیر کمیته امداد شهرستان بابلسر با بیان اینکه شهرستان بابلسر در سال گذشته توانست 560 میلیون تومان در بخش صندوق صدقات جمع‌آوری کند، گفت: در طرح ایتام و اکرام نیز 580 میلیون تومان کمک مردمی داشته است.

محسنی در پایان خاطرنشان کرد: در جشن رمضان مبلغ 179 میلیون و 500 هزار تومان توسط خیران و مسئولان این شهرستان برای مددجویان زیر پوشش جمع‌آوری شد.

انتهای پیام/86010/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول