اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مشهد:

پلیس در مقابله با جرائم گوناگون با تجهیزات کامل وارد عمل می‌شود

فرمانده انتظامی مشهد گفت: پلیس در مقابله با جرائم گوناگون و آسیب‌های مختلف با تجهیزات کامل وارد عمل می‌شود.

پلیس در مقابله با جرائم گوناگون با تجهیزات کامل وارد عمل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احد کریمی ظهر عصر امروز در مراسم افتتاحیه دو کلانتری الهیه و هفت تیر اظهار کرد: تفکر، تدبر و تحول زیربنای حرکت علمی پلیس در برقراری نظم و تامین امنیت عمومی است.

وی افزود: رویکرد پیشگیرانه پلیس در اجرای ماموریت‌های محوله با استفاده از مهارت‌های حرفه‌ای زیربنای تحول در نیروی انتظامی است.

کریمی گفت: تفکر، تدبر و تحول منجر به توسعه خلاقیت‌ها و ابتکار عمل در کارکنان، افزایش اعتماد عمومی شهروندان و جلب مشارکت همگانی می‌شود.

وی ادامه داد: امروز خواسته و انتظارات افکار عمومی از پلیس با توجه به پیشرفت‌های اجتماعی و پیچیده شدن شکل وقوع و بروز جرائم و آسیب‌های مختلف، دامنه گسترده‌ای یافته و پلیس با برنامه‌ریزی در ارتقاء سطح علمی و مهارت‌های حرفه‌ای کارکنان و به کارگرفتن تجهیزات و امکانات نوین و با پشتوانه و حمایت مردمی و تمامی دستگاه‌های دولتی و سازمان‌های مردم نهاد وارد عمل شده است.

فرمانده انتظامی مشهد افتتاح دو کلانتری الهیه و هفت تیر را با توجه به وسعت حوزه سرزمینی و جمعیت متراکم در این مناطق بسیار ضروری دانست و یادآور شد: امیدواریم با افتتاح این دو کلانتری شاهد ارتقاء نظم و انضباط اجتماعی بیشتر در سطح شهر باشیم.

در این مراسم فرمانده انتظامی مشهد، سرهنگ سلطانی‌فر را به عنوان رئیس کلانتری الهیه و سروان محسن باقی‌زاده را به عنوان رئیس کلانتری هفت تیر منصوب کرد.

انتهای پیام/70023/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول