اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی

فرمانده پلیس راه فیروزآباد معرفی شد

با حضور مسئولان شهرستانی و استانی فرمانده پلیس راه فیروزآباد معرفی شد.

فرمانده پلیس راه فیروزآباد معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، ظهر امروز جلسه تودیع و معارفه فرمانده پلیس راه فیروزآباد با حضور مسئولان شهرستانی و استانی در منطقه انتظامی این شهرستان برگزار شد.

معاون فرماندار فیروزآباد در این جلسه با اشاره به تشریح امنیت و پایداری و جایگاه نیروی انتظامی و افسران پرتلاش مجموعه امنیتی اظهار داشت: زحمات شبانه‌روزی این مجموعه در راستای بسترسازی آرامش و عدالت است.

محمدعلی عباسی با اشاره به خدمات پلیس راه افزود: پلیس راه شهرستان فیروزآباد یکی از مهم‌ترین نقطه‌های حساس و گلوگاه‌های پرتردد در کشور محسوب می‌شود.

وی با اشاره به افزایش تصادفات در محورهای این شهرستان ادامه داد: تصادفات جاده‌ای در این محورها بیش از میلیاردها تومان خسارت مالی و جانی بر جای گذاشته که گاهی اوقات قابل جبران نبوده‌ است.

معاون فرماندار فیروزآباد بیان داشت: تمام دستگاه‌ها باید تلاش کنند تا اقدامات قابل توجهی برای کاهش تصادفات صورت گیرد.

عباسی با اشاره به آمار تصادفات این شهرستان ابراز داشت: 497 تصادف در سال 91 رقم بسیار بالایی در نا امنی‌های جاده ای است.

این مسئول گفت: بار ترافیکی محور فیروزآباد – جم - عسلویه موجب شده است که تصادفات 50 درصد افزایش یابد.

وی با بیان اینکه علت افزایش 50 درصدی تصادفات جاده‌ای این شهرستان، اتصال مرکز استان فارس به عسلویه است خاطرنشان کرد: با توجه به وصل شدن جاده چهار بانده عسلویه بر روی جاده دو بانده رفت و برگشت فیروزآباد و از طرف دیگر جاده چهار بانده شیراز به روی دوبانده فیروزآباد بار ترافیکی را بسیار سنگین و حوادث جاده‌ای را افزایش داده است.

معاون فرماندار شهرستان فیروزآباد با اعلام آمار تصادفات شش ماهه پایانی سال 91 محور فیروزآباد - قیروکارزین افزود: در شش ماه اخیر 72 تصادف در این محور اتفاق افتاده که خسارت‌های جانی و مالی بسیاری را به دنبال داشته است که می‌توان از جمله حوادث هولناک این محور تصادف محور جایدشت - فیروزآباد که در مسیر قیروکارزین قرار گرفته و 11 کشته به همراه داشته است را نام برد.

عباسی خواستار تسریع در عملیاتی شدن رفع نواقص نقاط حادثه‌خیز این جاده‌ها شد و متذکر شد: با گذشت چند سال و رخ دادن حوادث گوناگون جاده‌ای در این محورها باید مسئولان استانی به فکر چاره برای جلوگیری از خسارات جانی و مالی شهروندان و مسافران هنگام تردد از این محورها شوند.

در پایان این جلسه سروان اسلام انصاری به عنوان فرمانده جدید پلیس راه فیروزآباد معرفی و از خدمات چند ساله سرگرد عنایت‌الله صالحی تقدیر شد.

انتهای پیام/‌2448/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول