اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست ترویج فرهنگ شهادت خراسان شمالی مطرح شد

‌برگزاری کنگره سرداران و 2700 شهید خراسان شمالی

برگزاری کنگره سرداران شهید و 2 هزار و 700 شهید خراسان شمالی در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان مطرح و مصوب شد.

‌برگزاری کنگره سرداران و 2700 شهید خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، استاندار در این نشست با تاکید بر اینکه ما هر چه داریم از برکت خون شهدا است، اظهار داشت: تنها امتیاز ما امتیاز شهدا و ولایت است که اینها در هم آمیخته‌اند و جدای از هم نیستند.

محمود احمدی‌بیغش با تاکید بر توجه به امر اشتغال فرزندان معظم شهدا گفت: در این راستا تشکیل کمیته عمران و اشتغال به عنوان یک ضرورت در حوزه ایثار و شهادت احساس می‌شود.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر اینکه بهترین‌ها باید برای شهدا انجام شود، اظهار کرد: می‌بایست از کارهای تشریفاتی و معمولی در راستای برگزاری فعالیت‌ها در حوزه ایثار شهادت پرهیز شود.

رئیس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خراسان شمالی بر مردمی کردن برپایی یادواره‌های شهدا در استان تاکید کرد.

حسینعلی یوسفعلی‌زاده دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خراسان شمالی نیز در این نشست، تدوین دستورالعمل کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برگزاری نشست توجیهی رابطین دستگاه‌های اجرایی با حضور استاندار، تدوین بانک اطلاعات آموزشی، فرهنگی دستگاه‌های فرهنگی استان و تشکیل پنج جلسه کارگروه علمی مشورتی ذیل شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان را از اهم اقدامات انجام شده در حوزه ایثار و شهادت عنوان کرد.

به گزارش فارس، در ادامه اعضای این شورا به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در حوزه ایثار و شهادت استان پرداختند که تشکیل کمیته عمران و اشتغال، تشکیل کمیته‌های اجرایی، شورای سیاست گذاری و برنامه‌ریزی کنگره سرداران شهید و 2 هزار و 700 شهید از مهم‌ترین مصوبات این شورا بود.

انتهای پیام/63001/‌ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول