اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت، معدن و تجارت اسدآباد خبر داد

همکاری 40 واحد صنفی در اجرای طرح ضیافت در اسدآباد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اسدآباد از مشارکت 40 واحد صنفی در اجرای طرح ضیافت در اسدآباد خبر داد.

همکاری 40 واحد صنفی در اجرای طرح ضیافت در اسدآباد

علی حیدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اجرای طرح ضیافت در اسدآباد اظهار داشت: 40 واحد صنفی در اجرای این طرح با اداره صنعت، معدن و تجارت همکاری داشتند.

وی گفت: در این طرح کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در قالب طرح ضیافت با قیمت مناسب در سطح بازار عرضه می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اسدآباد هدف از برگزاری طرح ضیافت را حمایت از مصرف‌کنندگان دانست و ادامه داد: در این طرح دست سوء استفاده‌کنندگان از بازار کوتاه می‌شود.

وی از عرضه 140 تن برنج در سطح شهرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این کالا با قیمت یک هزار و 700 تومان و یک هزار و 900 تومان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

حیدری با اشاره به اینکه شکر نیز بالغ بر 300 تن و با قیمت یک هزار و 500 تومان در سطح شهرستان توزیع شده است، گفت: گوشت قرمز به میزان هشت تن در سطح شهرستان عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه مرغ منجمد به میزان 17 تن و با قیمت 4 هزار و 850 تومان در اختیار مردم قرار می‌گیرد، ابراز داشت: در تلاش هستیم یک نمایشگاه متمرکز را در سطح شهرستان برگزار کنیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اسدآباد با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ها برای این مهم در حال انجام است، گفت: امیدواریم تا هفته آینده مقدمات برای برگزاری این نمایشگاه محقق شود.

وی در پایان سخنانش با اشاره به فعالیت 3 هزار و 400 واحد صنفی در سطح شهرستان گفت: تعداد پروانه کسب صادره برای واحدهای صنفی در سه ماه نخست سال 94 فقره بوده است.

انتهای پیام/89002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول