اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم و مسئولان

پیکر شهید سید مهدی موسوی در اهواز تشییع می‌شود

فرمانده سپاه حضرت امام حسین (ع) اهواز از تشییع پیکر پاک بسیجی شهید سید مهدی موسوی در اهواز خبر داد.

پیکر شهید سید مهدی موسوی در اهواز تشییع می‌شود

مسعود فلاحی امروز در حاشیه مراسم استقبال از شهید سید مهدی موسوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: آیین تشییع پیکر پاک بسیجی شهید سید مهدی موسوی با حضور اقشار مختلف مردم در اهواز تشییع خواهد شد.

وی افزود: این مراسم از ساعت هشت صبح در حسینیه عاشقان ثارالله واقع در چهار راه طالقانی آغاز می‌شود و خوزستانی‌های شهیدپرور برای آخرین بار با این فرزند خود وداع می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت امام حسین (ع) اهواز در ادامه گفت: پس از انتقال پیکر مطهر شهید به حسینیه، مراسم تشییع با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز می‌شود.

به گفته وی، قرائت زیارت عاشورا و نوحه خوانی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) حاج احمد طرفی و کربلایی حسن صفری از دیگر برنامه‌های آیین تشییع پیکر پاک بسیجی شهید سید مهدی موسوی است.

فلاحی اضافه کرد: علما و روحانیون استان خوزستان نیز در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید موسوی شرکت خواهند کرد و حضرت آیت‌الله موسوی جزایری بر پیکر این شهید نماز می‌خواند.

فرمانده سپاه حضرت امام حسین (ع) اهواز تصریح کرد: بسیجی شهید سید مهدی موسوی که جانشین حوزه 10 شهری اهواز بود در روزهای گذشته در درگیری با اشرار مسلح و ایادی استکبار جهانی به شهادت رسید.

وی خاطر نشان کرد: مراسم استقبال از پیکر پاک شهید سید مهدی موسوی در فرودگاه بین‌المللی اهواز با حضور سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان و اقشار مختلف مردم خوزستان برگزار شد و خوزستانی‌ها شهید جوان خود را در برگرفتند.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌گردد.

انتهای پیام/72010/ک20/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول