اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

تامین اجتماعی ستون موثر و کارآمد برای آرامش و آسایش جامعه است

استاندار هرمزگان گفت: تامین اجتماعی ستون موثر، کارآمد و تکیه‌گاه جدی برای آسایش و آرامش جامعه است.

تامین اجتماعی ستون موثر و کارآمد برای آرامش و آسایش جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از هرمزگان، ابراهیم عزیزی صبح امروز در دیدار با مدیران تامین اجتماعی استان که به مناسبت هفته تامین اجتماعی انجام شد با بیان اینکه نیروی انسانی در هر جامعه‌ای مبدا تمام تحولات است، اظهار داشت: باید با نگاهی جامع و فراگیر نیازهای نیروی انسانی مورد توجه قرار گیرد و نسبت به رفع مشکلات پیش رو تلاش شود تا با تکیه بر نیروی انسانی پویا شاهد تحقق اتفاقات بزرگی باشیم.

وی با تاکید بر اینکه به طور طبیعی باید زمینه امید، اعتماد و رشد فزاینده نیروی انسانی فراهم شود، ابراز داشت: اگر غیر از این باشد، شاهد عقب‌ماندگی جامعه خواهیم بود.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه از ویژگی‌های تامین اجتماعی این است که تکیه‌گاه اقشار مختلف جامعه باشد، ابراز داشت: تامین اجتماعی تکیه‌گاهی ثابت و محکم برای نیروی انسانی و جامعه هدفی است که می‌خواهند به قله‌های رشد و ترقی برسند.

عزیزی از امیدآفرینی و عدالت اجتماعی به عنوان دو ویژگی و دستاورد مهم تامین اجتماعی نام برد و تصریح کرد: مسیر امیدآفرینی به پیشرفت ختم می‌شود و انسان اگر امید نداشته باشد، نمی‌تواند خود را برای اهداف بعدی مهیا کند.

وی مشارکت فعال، نگاه جامع و تکریم ارباب رجوع را سه عنصر اصلی در پیشرفت جامعه و جلب رضایت مردم دانست و خاطرنشان کرد: با عدالت اجتماعی و امیدآفرینی امنیت روانی، اقتصادی و اجتماعی نیز فراهم می‌شود.

عزیزی با بیان اینکه تامین اجتماعی نویدبخش آینده‌ای امیدبخش و دلگرم‌کننده برای بخش مولد جامعه است که نیازمند حداقل پشتیبانی‌ها هستند، افزود: سازمان تامین اجتماعی چه در حوزه پشتیبانی و ارتقای شاخص‌ها و چه در حوزه افزایش دامنه فراگیری افراد تحت پوشش اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

استاندار هرمزگان در ادامه با تاکید بر ضرورت توجه جدی به تامین اجتماعی بیان کرد: نگاه جامع به تامین اجتماعی در راستای رسیدن به توسعه اقتصادی و اجتماعی بسیار ضروری است، ضمن اینکه سازمان تامین اجتماعی همواره باید از مشارکت جامعه هدف خود برای رسیدن به پویایی بیشتر استقبال کند.

وی با اشاره به آمار 718 هزار نفر بیمه شده از جمعیت یک میلیون و 500 هزار نفری استان هرمزگان گفت: این رقم بیانگر حجم وسیع امور و رسالت خطیر تامین اجتماعی است.

استاندار هرمزگان در پایان خواستار ارائه خدمات سازمان تامین اجتماعی به صورت الکترونیکی شد تا علاوه بر حذف رفت و آمدهای بی مورد، امور مردم نیز سریعتر انجام شود.

انتهای پیام/2310/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول