اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی چند ماه آینده

اتوماسیون یکپارچه شهرسازی زنجان راه‌اندازی می‌شود

شهردار زنجان از ر‌اه‌اندازی اتوماسیون شهرسازی طی سه چهار ماه آینده خبر داد و گفت: اتوماسیون یکپارچه شهری در سلامت و تسریع امور زنجان مؤثر است.

اتوماسیون یکپارچه شهرسازی زنجان راه‌اندازی می‌شود

حبیب یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به راه‌اندازی اتوماسیون امور شهری در سطح شهر اظهار کرد: اتوماسیون امور شهری از یک و نیم تا دو سال پیش در این شهر آغاز شده است.

وی از اجرای 100 درصد اتوماسیون شهرسازی در منطقه دو شهرداری زنجان خبر داد و افزود: این اتوماسیون در دو منطقه دیگر هم در حال انجام است و به زودی به صورت کامل عملیاتی می‌شود.

شهردار زنجان تأکید کرد: با اره‌اندازی اتوماسیون شهرسازی همه مجوزهای لازم تحت یک اتوماسیون یکپارچه صادر می‌شود، به طوری که سلامت و سرعت لازم برای آنها تضمین خواهد شد.

وی در پاسخ به مطالب گفته شده مبنی بر وجود نیروهای مازاد در شهرداری زنجان تصریح کرد: از همه به ویژه منتخبان شورای چهارم درخواست می‌کنم قبل از هر گونه تصمیم‌گیری در مورد امور شهری با مسائل و مشکلات شهری آشنا شوند.

یگانه تصدی‌گری امور شهری را از جمله مشکلات موجود در زنجان دانست و اضافه کرد: چند بار برای واگذاری اموری مانند نگهداری فضای سبز شهری به بخش خصوصی اقدام شده ولی در عمل با مشکلات مواجه شده است.

وی بر لزوم برنامه‌ریزی همه‌جانبه در امور شهری تاکید کرد و افزود: همه باید به اجرای تصمیم‌گیری‌های صورت گرفته برای شهر کمک کنند.

شهردار زنجان با اشاره به تعدیل نیروی سازمان اتوبوسرانی تصریح کرد: بعد از تعدیل نیروها تقاضاهای مختلفی از بخش‌های مختلف از جمله شورا و نهادهای دولتی برای بازگشت به کار این نیروهای تعدیل شده به شهرداری رسیده است که با تصمیمات گرفته شده برای تعدیل نیرو متناقض است.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی باید در اداره شهر زنجان ورود پیدا کند، اضافه کرد: برای این کار در شهرداری زنجان برنامه‌ریزی شده است.

یگانه واگذاری امور و توسعه فضای سبز را در شهرداری منطقه 2 از برنامه‌های شهرداری زنجان اعلام کرد و گفت: واگذاری امور شهری در منطقه یک و کنترل ساخت و سازها، اجرائیات و سد معبر در شهرداری منطقه 3 تعیین تکلیف شده است.

وی نبود پیمانکار با تجربه در امور شهری را از مشکلات زنجان دانست و ادامه داد: تجربه ورود بخش خصوصی به بخش لکه‌گیری و آسفالت کمک خوبی برای تربیت پیمانکاران در امور شهری است.

شهردار زنجان با بیان اینکه شهرداری بنا ندارد امور شهری زنجان را به پیمانکاران غیر‌بومی واگذار کند، افزود: اگر مراقب ورود پیمانکاران نباشیم شاهد افزایش نیروی کار بیکار در سطح شهر خواهیم بود.

وی موضوع استفاده از ظرفیت نیروی انسانی شهر را مهم دانست و تاکید کرد: شهرداری درصدد استفاده از توان شرکت‌های بومی است تا مشکلات نیروی انسانی دامنگیر شهر نشود.

انتهای پیام/73004/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول