اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور مالیاتی مازندران:

صددرصد مالیات در قائمشهر وصول شد

معاون امور مالیاتی شهرستان‌های اداره کل مالیاتی مازندران اعلام کرد: صددرصد مالیات در قائمشهر وصول شد.

صددرصد مالیات در قائمشهر وصول شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، شعبان زرگری بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری قائمشهر در تشریح عملکرد سازمان امور مالیاتی مازندران و قائمشهر به اجرای سیستم مکانیزه در این سازمان اشاره کرد و افزود: تمامی مکاتبات اداری بین سازمان و سایر واحدهای تابعه از طریق سیستم اتوماسیون اداری و به صورت یکپارچه انجام می‌شود.

وی همچنین به برون‌سپاری مالیات مشاغل با واگذاری به دفاتر پیشخوان دولت که مربوط به واگذاری امور غیرحاکمی به بخش خصوصی است اشاره و خاطرنشان کرد: ارتقای سطح اداره امور مالیاتی شهرستان قائمشهر به معاونت نیز از جمله اقدامات سازمان در سال 91 است.

این مسئول با اشاره به در دستور کار قرار داشتن تکمیل و پیگیری اصلاح قانون مالیات‌های نظام جامع مالیاتی در راستای طرح تحول اقتصادی دولت اظهار داشت: در سال گذشته 14 میلیارد و 728 میلیون تومان مالیات مستقیم، دو میلیارد و 410 میلیون تومان ارزش افزوده که 17 میلیارد و 138 میلیون تومان بوده است در اداره امور مالیاتی قائمشهر وصول مالیاتی داشتیم.

زرگری یادآور شد: بر اساس سهمیه تعیین شده و نظر به مبلغ مالیات وصولی، تقریبا صد درصد سهمیه محقق شد.

معاون امور مالیاتی شهرستان‌های اداره کل مالیاتی مازندران همچنین اذعان داشت: از مبلغ مالیات‌های مستقیم، دو میلیارد و 900 میلیون تومان سهم مشاغل، چهار میلیارد تومان از اشخاص حقوقی، 560 میلیون تومان از مستغلات و از سایرین نیز هفت میلیارد و 240 میلیون تومان وصول شد.

وی افزود: بر اساس قانون تمامی مالیات‌های مستقیم وصولی استان‌ها به استثنای مالیات بر شرکت‌های دولتی در اجرای کامل نظام درآمد هزینه استان به عنوان درآمد استانی وصول و از طریق خزانه‌داری به خزانه واریز می‌شود.

انتهای پیام/86008/ت20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول