اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط هلال احمر آذربایجان‌شرقی صورت گرفت

نجات سنگنورد پرت شده از دیواره‌های ارتفاعات اردکلوی مرند

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی از نجات یک سنگنورد از دیواره‌های ارتفاعات اردکلوی روستای دیده‌بان از توابع شهرستان مرند خبر داد.

نجات سنگنورد پرت شده از دیواره‌های ارتفاعات اردکلوی مرند

علی شهودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: برابر دریافت گزارشی مبنی بر پرت شدگی یک سنگنورد از دیواره‌های ارتفاعات اردکلوی روستای دیده‌بان از توابع شهرستان مرند، مرکز کنترل و فرماندهی عملیات‌های امدادی معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی اقدام به اعزام تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان به منطقه یاد شده کرد.

وی افزود: سنگنورد مصدوم هنگام صعود و سنگنوردی به علت پاندول شدن و گسیختگی حلقه کارگاه و سقوط از دیواره و برخورد به زمین دچار آسیب از ناحیه کمر، لگن و دست شده بود که بعد از انجام کمک‌های اولیه با تثبیت و حمل فنی به وسیله آمبولانس هلال احمر تبریز به بیمارستان امام رضا تبریز منتقل شد.

شهودی در پایان اضافه کرد: در این عملیات 10 نفر از امدادگران پایگاه سفید کمر شبستر و تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر استان با بهره‌گیری از سه دستگاه خودروی امدادی به مدت سه ساعت انجام وظیفه کردند.

انتهای پیام/60002/ذ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول