اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست نظارت کارگاهی و مشاور شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران:

خط انتقال گاز بافق به کیلومتر 66 رسید / کار در دمای بالای 45 درجه

سرپرست نظارت کارگاهی و مشاور شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران گفت: عملیات جوشکاری حدود 66 کیلومتر از پروژه خط انتقال گاز بافق انجام شده و 61 کیلومتر آن نیز دفن شده است.

خط انتقال گاز بافق به کیلومتر 66 رسید / کار در دمای بالای 45 درجه

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق سعید امامی صبح امروز در حاشیه بازدید از خط انتقال گاز به بافق در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز عملیات این پروژه از اردیبهشت 91 تاکنون اظهار داشت: عملیات جوشکاری حدود 66 کیلومتر از پروژه مذکور انجام شده که از این متراژ 61 کیلومتر آن دفن شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر لوله‌های مورد نیاز این پروژه به طور متناوب وارد خط شده و تمامی آن در طول کانال ریسه شده است.

امامی با اشاره به روند پیشرفت این پروژه بیان داشت: با توجه به مسیر یک‌صد کیلومتری این پروژه، با حمایت‌های خوبی که از آن صورت گرفته است، نسبت به پروژه‌های دیگر کشور از نظر زمان‌بندی جلوتر هستیم در حالی که برخی پروژه‌ها به علت کمبود یا نبود نقدینگی تعطیل شده‌اند.

سرپرست نظارت کارگاهی شرکت گاز ایران همچنین درباره روند احداث این خط لوله ٢٤ اینچی عنوان کرد: 40 کیلومتر اول این خط در حال تست آب است و این قسمت از پروژه تا چند روز آینده به اتمام می‌رسد.

امامی با اشاره به نجابت مردم شهرستان بافق خاطرنشان کرد: در بیش از 15 سالی که شرکت گاز برای مردم خدمات ارائه می‌دهد، مردمی به نجابت، خونگرمی و پاکی مردم بافق ندیدم و افتخار می‌کنم که برای مردم این خطه کار می‌کنم.

معاون فرماندار بافق نیز در این بازدید که به همراه چند نفر از کارشناسان فرمانداری بافق صورت گرفت، اجرای این طرح را موفقیتی بزرگ خواند و بیان کرد: گازرسانی به بافق برای تقویت و رشد بنیه اقتصادی شهرستان بسیار حائز اهمیت است.

علی‌اصغر رنجبر با اشاره به همت و عزم عوامل اجرایی این پروژه گفت: خدمت رسانی بی‌منت به مردم شریف بافق در این کویر با دمای بالای 45 درجه کار بسیار بزرگی است و این برگ زرینی بر افتخارات دولت خدمتگزار خواهد بود.

به گزارش فارس، گازرسانی به شهرستان بافق از مصوبات سفر اول هیئت دولت به استان یزد است که بخشی از آن هنوز به طور کامل اجرایی نشده است.

انتهای پیام/2464/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول