اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد

اجرای 15 پروژه جدید برای توسعه آبپخش

شهردار آبپخش از اجرای 15 پروژه جدید برای توسعه آبپخش خبر داد.

اجرای 15 پروژه جدید برای توسعه آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید محمود موسوی صبح امروز در نشست مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: سال گذشته آبپخش با مشکلات فراوانی مواجه بود که کمبود اعتبارات مالی یکی از اساسی‌ترین مشکلات بوده است.

شهردار آبپخش خاطرنشان کرد: در سال مالی 91 تنها 30 درصد از اعتبارات تخصیصی آبپخش جذب شد و این امر سبب راکد ماندن بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌های عمران شهری شد که اعتراض شهروندان را در شهرک‌های مختلف به دنبال داشت.

موسوی با اشاره به اعتبارات مالی آبپخش در سال گذشته، بیان داشت: در کمیته برنامه‌ریزی سال گذشته دشتستان 12 میلیارد و 980 میلیون ریال اعتبار عمرانی به شهرداری آبپخش اختصاص یافت که با پیگیری‌های مختلف تنها موفق به جذب پنج میلیارد ریال از این مبلغ شدیم.

وی با اشاره به پیشنهاد 15 پروژه عمرانی برای توسعه شهری آبپخش، اضافه کرد: در سال جدید نیازها و مشکلات شهر را شناسایی و برنامه‌های خود را شناسایی و 15 پروژه عمرانی به‌منظور توسعه زیرساخت‌های عمرانی آبپخش پیشنهاد داده‌ایم.

موسوی درخصوص اولویت شهر آبپخش در سال جدید گفت: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام سال‌های قبل اولویتی است که شهرداری آبپخش در سال جدید در دستور کار قرار داده و سعی کرده‌ایم اعتبارات سال جدید عادلانه بین شهرک‌ها تقسیم شود.

شهردار آبپخش اظهار داشت: پیگیری مطالبات شهرداری‌ها از سایر ادارات و دستگاه‌های اجرایی از مسائلی است که در گذشته نیز نامه‌نگاری‌های فراوانی با فرمانداری و استانداری در این زمینه صورت گرفته، ولی تا کنون به نتیجه خاصی نرسیده‌ایم.

موسوی در ارتباط با شروع کار شوراهای چهارم شهری، عنوان کرد: با توجه به اینکه منتخبین دوره چهارم شوراهای اسلامی عموما افرادی هستند که سابقه عضویت قبلی در شورا را ندارند، برگزاری کلاس‌های توجیهی قوانین شوراها می‌تواند مفید باشد.

انتهای پیام/2452/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول