اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع مطالبه مردمی مشهد مطرح کرد

پیگیری مطالبات مردم از مسئولان هدف اصلی مجمع مطالبه مردمی مشهد

دبیر مجمع مطالبه مردمی مشهد گفت: هدف اصلی از تأسیس مجمع، پیگیری مطالبات رهبری و مردم از مسئولان است و رسالت مجمع در زمینه انتخابات، بالا بردن فرهنگ سیاسی و رشد و آگاهی مردم در انتخابات است.

پیگیری مطالبات مردم از مسئولان هدف اصلی مجمع مطالبه مردمی مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مجید عسگری ظهر امروز در نشستی که با هدف آشنایی و ارتباط با اعضای جدید شورای شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: این مجمع از سال 82 و با هدف پیگیری مطالب رهبری و مردم از مسئولان تأسیس شده است.

وی افزود: رسالت این مجمع در زمینه انتخابات بالا بردن فرهنگ سیاسی و رشد و آگاهی مردم است.

عسگری اذعان داشت: با توجه به اینکه این دوره از انتخابات شوراها با انتخابات ریاست جمهوری تداخل پیدا کرد و به دلیل اهمیت انتخابات و رویکرد حداکثری در انتخابات شوراها، فعالیت‌هایی طی یک ساله گذشته برای مجمع تعریف شد.

وی عنوان کرد: اقدامات مجمع در این زمینه برگزاری پاتوق‌های مرتبط با انتخابات شوراها با حضور کارشناسان شهری، دینی و اعضای سابق شورا شهر که متن این جلسات در سایت مجمع موجود است و انتشار مانیفستی به صورت جزوه به عنوان شورا برای مردم تا حضور در انتخابات را برای همه تسهیل کند.

وی در پایان ابراز کرد: در جلسات متعدد و ارزیابی‌های بسیاری از کاندیدها در نهایت مجمع به لیست نهایی از کاندیداها رسید که به عنوان لیست مجمع معرفی شد.

انتهای پیام/70004/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول