اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی نوجوانان

گلبالیست قمی عضو تیم ملی در مسابقات پاراآسیایی شد

گلبالیست نوجوان و آینده‌دار قمی عضو تیم ملی گلبال کشورمان در مسابقات گلبال بازی‌های پاراآسیایی سال 2013 شد.

گلبالیست قمی عضو تیم ملی در مسابقات پاراآسیایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، از عضویت گلبالیست‌های قمی در تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف کشورمان در مسابقات مختلف برون مرزی چند سالی می‌گذرد و به دلیل اینکه پشتوانه سازی مناسبی برای گلبال قم نشده بود، در این سال‌ها جای گلبالیست‌های قمی در تیم‌های ملی خالی بود.

اکنون که تیم‌های ملی گلبال رده‌های سنی مختلف کشورمان خود را آماده حضور موفق در مسابقات پاراآسیایی سال 2013 می‌کنند، یک گلبالیست قمی به تیم ملی رده سنی نوجوانان گلبال کشورمان دعوت شده تا با نشان دادن نبوغ و استعداد خود در اردوی تیم ملی، همراه با این تیم راهی رقابت‌های پاراآسیایی شود.

رقابت‌های گلبال بازی‌های پاراآسیایی در نیمه دوم سال‌جاری برگزار می‌شود و قرار است از کشورمان تیم‌های گلبال رده‌های سنی نوجوانان و جوانان با کادر فنی و بازیکنان شاخص از استان‌های مختلف کشور راهی این رقابت‌ها شوند.

این در حالی است که تیم ملی گلبال رده سنی نوجوانان کشورمان را یک مربی قمی به نام فرهاد آبانگاه مربیگری می‌کند و این مربی ترکیبی از بهترین‌های حال حاضر گلبال کشور را به اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان دعوت کرده است.

حسین موسی‌لو تنها ملی پوش گلبال استان قم در ترکیب تیم ملی گلبال رده سنی نوجوانان کشورمان است که زیر نظر فرهاد آبانگاه و در کنار سایر ملی پوشان آماده اعزام به رقابت‌های گلبال بازی‌های پاراآسیایی سال 2013 می‌شود.

این در حالی است که مسابقات پاراآسیایی در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود و گلبالیست‌های کشورمان در دو رده سنی جوانان و نوجوانان با تمرینات مستمر و برگزاری اردوهای آماده سازی برای حضور در این رقابت‌ها آماده می‌شوند.

آخرین اردویی که گلبالیست‌های ملی پوش برای کسب بهترین شرایط به منظور حضوری موفق در پیکارهای گلبال بازی‌های پاراآسیایی پشت سر گذاشتند، چهارمین اردوی تیم‌های ملی گلبال جوانان و نوجوانان پسر کشورمان بود که از بیست و هفتم خرداد ماه تا سوم تیر به انجام رسید.

در این مرحله از برنامه‌های آماده سازی تیم‌های ملی گلبال نابینایان و کم بینایان پسران نوجوان و جوان کشورمان، 16 بازیکن حضور داشتند و هدایت تیم نوجوانان را فرهاد آبانگاه مربی نام آشنا و مطرح گلبال قم بر عهده داشت.

انتهای پیام/78002/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول