اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر خبر داد

اجرای 10 پروژه عمرانی برای توسعه عمران شهری بوشهر

معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: برای توسعه و عمران شهری شهر بوشهر 10 پروژه عمرانی تعریف کردیم که با مدیریت فرماندار باید اجرایی شود.

اجرای 10 پروژه عمرانی برای توسعه عمران شهری بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شاپور رستمی صبح امروز در جمع مدیران شهری شهرستان بوشهر با اشاره به جایگاه شهر بوشهر در استان، اظهار داشت: بوشهر به عنوان مرکز استان باید چهره‌ای زیبا داشته باشد و با مشارکت مردم و همت مسئولان چهره آن تغییر کند.

وی بیان کرد: احیای مبلمان شهری بوشهر نیازمند تلاش مسئولان است و در این زمینه تقسیم‌بندی کاری انجام شده تا با تخصیص اعتبارات لازم، شاهد تغییراتی در عرصه مبلمان شهری بوشهر باشیم.

رستمی افزود: در بخش آب و فاضلاب شهری نیز پنج پروژه مهم باید اجرایی شود که جداسازی آب شرب و فضای سبز از مهم‌ترین پروژه‌های این حوزه است.

وی بیان کرد: در حوزه برق نیز شش طرح زیربنایی تعریف شده که با همکاری شرکت توزیع نیروی برق و شهرداری باید اجرایی و عملیاتی شود.

معاون استاندار بوشهر ابراز داشت: اداره کل راه و شهرسازی استان نیز در اجرای 7 مورد از این پروژه‌ها همکاری می‌کند که تغییر کاربری اراضی از کشاورزی به فضای سبز، تکمیل قطار شهری بوشهر به عالیشهر و اجرای ورودی 75 متری از عمده‌ترین پروژه‌هاست.

رستمی افزود: سایر دستگاه‌ها و نهادها نیز متناسب با ظرفیت موجود باید برای رشد و توسعه عمران شهری و زیباتر کردن بندر بوشهر همت کنند و نباید فرصت را هدر دهند.

وی گفت: استاندار بوشهر نگاه بسیار ویژه‌ای به مبلمان شهری دارد و باید کاری کنیم که این مهم در شان و جایگاه مرکز استان باشد.

رستمی تصریح کرد: ایجاد منطقه نمونه گردشگری در این بندر باید مورد توجه باشد و باید در عمران شهری از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

وی گفت: ایجاد زمین ورزشی مناسب و باکیفیت برای ورزش‌های ساحلی امری لازم است که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد و از اداره ورزش و جوانان نیز انتظار همراهی داریم.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: بازسازی زمین‌های ورزشی محله‌ای در بوشهر نیز یک ضرورت است که باید مورد توجه و تاکید بیشتر قرار گیرد.

رستمی اضافه کرد: شهرداری بندر بوشهر باید به صورت شبانه‌روزی برای بهبود مبلمان شهری تلاش کند و پروژه‌های پیشنهادی خود را مطرح کند تا با کمک هم برای رفع مشکلات کمک کنیم.

انتهای پیام/66006/س30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول