اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خبر داد

عرضه کتب و نرم‌افزار با 40 درصد تخفیف در نمایشگاه قرآن قم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از ارائه تخفیف 40 درصدی نرم‌افزارها و کتب در نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت قم خبر داد.

عرضه کتب و نرم‌افزار با 40 درصد تخفیف در نمایشگاه قرآن قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، سیدمرتضی اسماعیلی طبا اظهار داشت: نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت قم پنجشنبه 27 تیرماه ساعت 19 در مجتمع ناشران قم افتتاح شده و با بخش‌های ویژه و متنوع، فضایی معنوی را برای تمامی سلیقه‌ها ایجاد خواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در ادامه به ارائه تخفیف 40 درصدی نرم‌افزارها و کتب عرضه شده در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: با هماهنگی صورت گرفته، کتب و نرم‌افزارهای عرضه شده در این نمایشگاه با 20 درصد تخفیف توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و 20 درصد تخفیف توسط غرفه‌دار عرضه می‌شوند.

وی مؤسسات قرآنی، ناشران فعال در حوزه قرآن و اهل بیت(ع)، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم، مطبوعات قرآنی و کانون‌های تبلیغاتی استان، موزه آثار نفیس، نرم‌افزارها و رسانه‌های دیجیتال قرآنی، سایت‌ها و وبلاگ‌های قرآنی، صنایع دستی، تابلو فرش و کودک و نوجوان را از جمله بخش‌های این نمایشگاه بزرگ قرآنی عنوان کرد.

اسماعیلی طبا به برگزاری مسابقات فرهنگی، قرآنی و هنری و همچنین اجرای تواشیح، قرائت قرآن و برگزاری نشست‌های تخصصی اشاره کرد و ابراز داشت: انجمن‌های تجسمی، خوشنویسان و عکاسان قم و همچنین آموزشگاه‌های آزاد هنری استان با حضور در این نمایشگاه، کارگاه‌های زنده هنری برگزار خواهند کرد.

وی اظهار داشت: نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، شرکت تعاونی ناشران استان، مجتمع ناشران قم و با مشارکت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری قم پنجشنبه 27 تیرماه ساعت 19 در مجتمع ناشران قم افتتاح شده و تا چهارم مردادماه سال جاری برپا خواهد بود که علاقمندان می‌توانند هر روز از ساعت 18 تا 24 از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام/2258/ب/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول