اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آتش‌نشانی بابل:

4 باب مغازه در بابل دچار حریق شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بابل گفت: بر اثر آتش‌سوزی، چهار باب مغازه و یک منزل مسکونی در بابل از 20 تا 100 درصد تخریب شد و چهار آتش‌نشان مصدوم شدند.

4 باب مغازه در بابل دچار حریق شد

حسین خانپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: ساعت 7:51 صبح روز امروز پیرو اطلاع تلفنی شهروندان به سامانه 125 مبنی بر وقوع حریق در یک مغازه تعویض روغن واقع در جاده قائمشهر و سرایت آن به مغازه‌های مجاور، بلافاصله اکیپ‌های عملیاتی این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران به محض اعزام متوجه شدند حریق از مغازه تعویض روغن شروع شده و در حال سرایت به سه مغازه و یک منزل مسکونی مجاور آن است.

خانپور بیان داشت: وسعت حریق به حدی بود که دو اکیپ عملیاتی از آتش‌نشانی قائمشهر و امیرکلا برای کمک به آتش‌نشانان بابلی به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در این حادثه، 35 آتش نشان با بیش از سه ساعت تلاش بی‌وقفه در گرما و دود شدید توانستند حریق را به طور کامل مهار کنند.

این مسئول اعلام کرد: در این حادثه چهار باب مغازه و یک واحد مسکونی از 20 تا 100 درصد تخریب شد.

وی اذعان داشت: همچنین چهار نفر از پرسنل فداکار آتش‌نشانی بابل در حین انجام وظیفه دچار مصدومیت و توسط همکاران اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

خانپور افزود: علت وقوع حریق از سوی کارشناسان در حال بررسی است.

انتهای پیام/86009/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول