اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی اسدآباد خبر داد

14 هزار و 500 هکتار از اراضی اسدآباد زیر کشت گندم/ممنوعیت خروج گندم

مدیر جهاد کشاورزی اسدآباد با بیان اینکه 14 هزار و 500 هکتار از اراضی اسدآباد زیر کشت گندم است، گفت: 80 دستگاه کمباین در سطح مزارع اسدآباد در حال برداشت گندم هستند.

14 هزار و 500 هکتار از اراضی اسدآباد زیر کشت گندم/ممنوعیت خروج گندم

ناصر فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با اشاره به اینکه امسال 14 هزار و 500 هکتار از اراضی اسدآباد زیر کشت گندم است، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود 40 هزار تن گندم از این اراضی برداشت شود.

 وی گفت: در حال حاضر سه مرکز خرید شامل «زرین سیلو»، «سیلوی فلزی زرین مزرعه» و «اتحادیه توان روستایی» گندم شهرستان را خریداری می‌کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد ظرفیت کل سیلوها را 110 هزار تن دانست.

وی با قدردانی از همکاری اداره غله با جهاد کشاورزی، اضافه کرد: از ابتدای تیر تا امروز 6 هزار و 100 تن گندم توسط مرکز خرید دولتی و بیش از 5 هزار تن توسط بخش خصوصی خریداری شده است.

فتاحی از برداشت گندم توسط 80 دستگاه کمباین از اراضی کشاورزی شهرستان اسدآباد خبر داد و از کشاورزان خواست از کمباین‌های دارای کارت و یا برچسب فنی استفاده کنند.

وی گفت: کشاورزان باید تولیدات خود را به مراکز خرید دولتی تحویل دهند تا این مرکز بتواند پشتیبانی لازم را از آنان در زمینه تأمین نهاده‌ها داشته باشد.

مدیر جهاد کشاورزی اسدآباد با اشاره به مصوبه ممنوعیت خروج گندم از شهرستان‌ها از سوی مسئولان استان گفت: برای اجرای این مصوبه نیروی انتظامی باید با استقرار یک اکیپ، از خروج گندم به دیگر استان‌ها جلوگیری کند.

انتهای پیام/‌89008/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول