اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه ملایر:

فضای وحدت در ملایر موج می‌زند/ خدمت‌رسانی به مردم

فرماندار ویژه ملایر فضای شهرستان ملایر را برای خدمت به مردم فضای وحدت و همدلی خواند.

فضای وحدت در ملایر موج می‌زند/ خدمت‌رسانی به مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مصطفی آزادبخت پیش از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان ملایر با اشاره به توانمندهای خوب شهرستان ملایر در زمینه‌های مختلف اظهار داشت: باید از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم شهرستان استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه فضای شهرستان ملایر فضای وحدت و همکاری بین مسئولان است، افزود: باید از این فضایی که وجود دارد برای خدمت به مردم استفاده شود.

فرماندار ویژه ملایر خطاب به مسئولان ابراز داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه خدمت و وحدت شکل گرفته و همه ما باید در مسیر دفاع از آرمان‌های نظام حرکت کنیم.

وی به اقدامات صورت گرفته در شهرستان در سال‌های گذشته اشاره کرد و تصریح کرد: شهرستان ملایر پیشرفت‌های خوبی داشته و باز هم جای پیشرفت در این شهرستان بسیار زیاد است اما این اقدامات کافی نیست و باید برای رفع مشکلات در این شهرستان از هیچ کوششی دریغ نشود.

در ادامه معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار ملایر نیز کار همراه با تلاش و صداقت را در دستگاه‌های اجرایی منشأ خیر و برکت خواند و گفت: اگر خدمت همراه با تعامل و وحدت باشد در خدمت‌رسانی به مردم موفق‌تر خواهیم بود.

قاسم عبدلی برنامه‌ریزی مدون و هدف‌گذاری را در حوزه مدیریت کار مدیران خواستار شد و عنوان داشت: در راستای خلق حماسه اقتصادی باید تلاش‌های بیشتری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه هر جا موفقیت حاصل شده در مسیر ولایت فقیه و حرکت در سایه منویات ایشان بوده است گفت: در شهرستان باید ارزش‌های نظام را بیشتر برای مردم تبیین و تبلیغ کنیم و در دفاع از این ارزش‌ها در مسیر خدمت به مردم گام برداریم.

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار ملایر ابراز داشت: باید ظرفیت‌های دستگاهای اجرایی شهرستان بررسی شود و با توجه به ظرفیت مدیران دستگاه‌ها استفاده لازم را از امکانات و ظرفیت‌ها ببرند.

در ادامه فرماندار شهرستان فامنین نیز به خدمات گذشته خود در شهرستان ملایر به عنوان معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری این شهرستان اشاره کرد و گفت: هر جا که باشیم در هر پست و مقامی که به ما واگذار می‌شود فقط یک هدف باید مد نظر باشد و آن هم خدمت خالصانه در راه رضای خدا به مردم است.

سید رسول حسینی با اشاره به اینکه در زمان انجام وظایفش در شهرستان ملایر از هیچ خدمتی دریغ نکرد اظهار داشت: همواره فضای همکاری و وحدت  در بین مسئولان این شهرستان وجود داشته و با همین فضا توانسته در بسیاری از موارد رتبه برتر را داشته باشد.

وی به توانمندی‌های شهرستان ملایر در عرصه‌های صنعت، کشاورزی، ظرفیت‌های علمی و دانشگاهی، حوزه‌های علمیه، راه آهن، حمل و نقل، اشتغال، مسکن و مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: مسئولان وظیفه دارند برای استفاده از این توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها تلاش خود را به کار ببندند و جایگاه ملایر را در کشور حفظ کنند.

در ادامه رئیس اداره ثبت احوال ملایر نیز اظهار داشت: در راستای خدمات دولت الکترونیک به مردم در حال حاضر بسیاری از خدمات در کشور به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود.

بهرام ساکی اظهار داشت: اداره ثبت احوال شهرستان ملایر نیز در این راستا سه نوع خدمات را به صورت الکترونیکی به مردم ارائه می دهد که این خدمات شامل تعویض نام و نام خانوادگی، تعویض شناسنامه و پاسخ به استعلامات اداری است.

وی خاطرنشان کرد: درصدد هستیم سایر خدمات را نیز در آینده نزدیک به صورت الکترونیکی به مردم ارائه دهیم.

در ادامه این مراسم قاسم عبدلی به عنوان معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار ویژه ملایر منصوب و از خدمات سید رسول حسینی معاون سابق قدردانی شد.

انتهای پیام/89013/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول