اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قطعی 5 ساعته برق در مناطق کوهستانی مازندران

برق منطقه بالادست چهاردانگه از ظهر امروز به مدت بیش از پنج ساعت قطع است و برنامه‌ای برای برقراری مجدد آن وجود ندارد.

قطعی 5 ساعته برق در مناطق کوهستانی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، برق منطقه کوهستانی ساری در بخش چهاردانگه ساری امروز بیش از پنج ساعت قطع بود و این قطعی در تماسی که با منطقه کوهستانی برقرار شد نیز ادامه داشت.

بیشترین قطعی برق منطقه چهاردانگه ساری مربوط به فصل پاییز زمستان بود ولی این روزها نیز قطعی برق در منطقه چهاردانگه ساری نیز به اوج خود رسید و در طی روز نیز مردم این منطقه با قطعی متناوب برق مواجه هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از حدود سه سال پیش قول استقرار تیم مستقل برای رفع خرابی برق در منطقه بالادست چهاردانگه ساری را داده بود که تاکنون اقدامی برای استقرار تیم تعمیراتی رفع خرابی برق در منطقه انجام نگرفت.

بخشدار منطقه چهاردانگه ساری از تهیه زمین برای ایجاد و استقرار تیم تعمیراتی در منطقه چهاردانگه ساری داده بود که ظاهراً این زمین مورد تایید مسئولان برق منطقه‌ای قرار نگرفت.

به دلیل قطع و وصل شدن متناوب برق مردم، وسایل برق بسیاری از مردم منطقه دچار خسارت می‌شود که این مسئله به طور کلی نادیده شد.

 انتهای پیام/86004/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول