اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان:

متکدیان گیلان جمع‌آوری می‌شوند

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان گفت: شهرداری‌های تمام شهرهای گیلان با همکاری نیروی انتظامی متکدیان را به صورت ویژه جمع‌آوری می‌کنند.

متکدیان گیلان جمع‌آوری می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عزیز پورعزیزی عصر امروز در جلسه کمیته ساماندهی متکدیان گیلان با اشاره به فصل تعطیلات و مسافرت گردشگران به استان اظهار کرد: جمع‌آوری متکدیان در گیلان باید به صورت ویژه انجام شود.

وی متکدیان را نقض‌کنندگان نظم اجتماعی عنوان کرد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی سازوکارهای تخصصی جمع‌آوری متکدیان را به استانداری گیلان اعلام کند.

پورعزیزی خواستار تهیه طرح توسعه سامانکده شهرداری رشت شد و تصریح کرد: طرح تاسیس گرمخانه از طرف شهرداری رشت بررسی می‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان به پرداخت 50 درصدی هزینه دریافت دفترچه بیمه ایرانیان افراد کم درآمد توسط کمیته امداد اشاره کرد و گفت: کمیته امداد طبق دستورالعمل جدید تنها می‌تواند 35 درصد مبلغ مذکور را پرداخت کند و با هماهنگی کمیته امداد سازوکاری برای پرداخت 50 درصدی هزینه دفترچه بیمه ایرانیان در استان در نظر گرفته می‌شود.

وی با تاکید بر جمع‌آوری متکدیان در تمام نقاط گیلان، بیان کرد: شهرداری‌ها با همکاری نیروی انتظامی شهرستان‌ها نسبت به جمع‌آوری متکدیان اقدام می‌کنند.

پورعزیزی در ادامه خواستار تکریم ارباب رجوع و حسن برخورد واحدهای خدماتی با گردشگران شد و تصریح کرد: وجود میز خدمت برای مراجعه‌کنندگان و گردشگران در اداره‌ها و نهادها و همچنین نقاط ساحلی و گردشگری ضرورت دارد.

مدیرکل امور اجتماعی گیلان بر تکمیل بانک اطلاعات اماکن اقامتی استان تاکید کرد و یادآور شد: امکانات زیرساختی مطلوب مانند راه‌های دسترسی، تاسیسات بهداشتی، محوطه‌سازی و مناسب‌سازی فضاهای مربوط به استفاده جانبازان و معلولان باید مد نظر مدیران طرح‌های گردشگری باشد.

وی با بیان اینکه در مبادی ورودی، جاده‌ها و نقاط گردشگری گیلان تابلو به منظور اطلاع‌رسانی باید نصب شود، اذعان کرد: وجود نمازخانه در طرح‌های گردشگری ضرورت دارد.

پورعزیزی حضور گردشگران را فرصت طلایی برای ارتقای فرهنگ عمومی دانست و اظهار کرد: استانداردسازی اقلام فرهنگی برای مسافران و گردشگران در وسایل حمل و نقل عمومی باید در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/84001/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول