اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد

پرداخت تسهیلات 150 میلیون ریالی برای مشاغل خرد در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت:‌ در خصوص مبلغ تسهیلات در سال 91 مجوزی مبنی بر پرداخت 150 میلیون ریال برای مشاغل خرد را دریافت کردیم.

پرداخت تسهیلات 150 میلیون ریالی برای مشاغل خرد در کهگیلویه و بویراحمد

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمجید فرهادی بعدازظهر امروز در جلسه هماهنگی اجرای طرح ساماندهی اشتغال پایدار در روستاها اظهار کرد: در حال حاضر تنها سهمیه‌ تسهیلات اشتغال‌زایی که در کهگیلویه و بویراحمد موجود بوده و اعتبار آن مانده سال 91 است؛ از محل بند 11 مصوبات سال گذشته است.

وی یادآور شد: در سال گذشته دو ماده اعتباری 76 و 11 وجود داشت که اعلام شد  اجرایی کردن ماده 11 به سر‌فصل کارگروه اشتغال ادامه داشته باشد.

فرهادی با بیان این‌که مانده سال گذشته در بانک‌ها وجود دارد، ابراز داشت: بانک‌ها می‌توانند از محل تبصره بند 11 که مجوز پرداخت آن وجود دارد، مبالغ باقی مانده‌ای که در اختیار دارند؛ را پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که امسال نیز مجوز استفاده از مانده تسهیلات سال گذشته ابلاغ می‌شود، افزود: در خصوص مبلغ تسهیلات در سال 91 مجوزی مبنی بر پرداخت 150 میلیون ریال برای مشاغل خرد را دریافت کردیم.

فرهادی ابراز کرد: با وجود ابلاغ مجوز از سوی بانک مرکزی در سال گذشته مبنی بر پرداخت تسهیلات 150 میلیون ریالی، بانک‌ها در این زمینه رسما اقدامات لازم را انجام ندادند.

وی تصریح کرد: امسال نیز مجوزی مبنی بر پرداخت این تسهیلات دریافت کردیم که می‌تواند در زمینه اشتغال‌زایی مشاغل خرد مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به اظهارات رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران مبنی بر ارائه آموزش بیش از یک مهارت به افراد زیرپوشش کمیته امداد اذعان کرد: در این زمینه یکی از بندهای شیوه‌نامه در زمینه آموزش افراد تحت پوشش کمیته امداد بوده که بر اساس روال گذشته ادامه دارد.

فرهادی بیان کرد: سیاست ما بر این است که هر آموزش منجر به ایجاد یک اشتغال شود و اگر یک آموزش منجر به ایجاد اشتغال شود، ذاتا نیازی به آموزش و مهارت دیگری وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: اگر ارائه آموزش یک مهارت سبب ایجاد اشتغال پایدار شود، شخص شاغل فرصت آموزش مهارت دیگری را ندارد؛ البته آموزش‌های ضمن کاری لازم و ضروری به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/82001/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول