اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس تاکید کرد

هدفگذاری برنامه‌های توسعه به منظور دستیابی به سهم شایسته تولید در پارس جنوبی

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس بر لزوم هدفگذاری برنامه‌های توسعه به منظور دستیابی به سهم شایسته تولید در پارس جنوبی تاکید کرد.

هدفگذاری برنامه‌های توسعه به منظور دستیابی به سهم شایسته تولید در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمدرضا زهیری ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیریت تولید و عملیات نفت و گاز پارس در عسلویه اظهار داشت: پارس جنوبی دارای جایگاه ویژه‌ای در صنعت نفت و گاز است و برای ارتقای این منطقه از تمام توان خود بهره می‌بریم.

وی ضمن معرفی تجارب و سوابق فنی و عملیاتی غلامرضا پاکدل در حوزه‌های نفت و گاز کشور در سال‌های گذشته افزود: با توجه به اهمیت واحد تولید و عملیات گاز از طرح‌های پارس جنوبی حضور وی می‌تواند در کنار مهندسان و کارشناسان مجرب واحد عملیات، روند توسعه و افزایش تولید را در پارس جنوبی قوت بخشد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های محمد خوش‌لهجه مدیر سابق تولید و عملیات شرکت نفت و گاز پارس ابراز داشت: وی در این مدت با تعهد و تلاش توانست با برنامه‌ریزی دقیق و ایجاد همدلی میان کارکنان توان تولید گازی این شرکت را افزایش دهد.

وی گفت: خوش‌لهجه از این پس به عنوان جانشین مدیریت تولید و عملیات به ایفای نقش جدید خواهد پرداخت.

زهیری ابراز امیدواری کرد که وی به پشتوانه برخورداری از تجارب مؤثر خود بتواند همچنان در کنار مهندس پاکدل ضمن کمک به برنامه حفظ و ارتقای تولید، سرآمدی این مدیریت را در کسب سهم شایسته از تولید منابع گازی در این میدان مشترک تداوم بخشد.

وی با تاکید بر لزوم هدفگذاری برنامه‌های توسعه به منظور دستیابی به سهم شایسته تولید در پارس جنوبی بیان کرد: اولویت این تمرکز برنامه‌ای ایجاب می‌کند تا ترتیبی اتخاذ شود که تمامی عوامل منطقه در خدمت مدیریت تولید و عملیات قرار گیرد تا این واحد بتواند ماموریت راهبردی خود که همانا حفظ و ارتقای تولید است را به خوبی انجام دهد.

مدیر جدید تولید و عملیات نیز ضمن تقدیر از مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس و کارکنان و کارشناسان مدیریت عملیات به دلیل حسن اعتماد به وی گفت: با توجه به جایگاه و نقش راهبردی شرکت نفت و گاز پارس در توسعه و رشد صنعتی کشور، خوشحال هستم که توانسته‌ام به افتخار خدمتگزاری در این جبهه اقتصادی نائل آیم.

غلامرضا پاکدل افزود: این لطف الهی است که در آستانه ماه مبارک رمضان برای خدمتگزاری به ایران اسلامی در این جایگاه قرار گرفته است.

مدیر جدید عملیات و تولید نفت و گاز پارس اضافه کرد: به پاس دستیابی به این افتخار ملی عهد می‌بندم تا تمام تلاش خود را در استفاده مؤثر از خرد جمعی به کار بندم تا از این راه با کمترین هزینه‌ها به بیشترین کارآمدی و بهره‌وری در راستای رشد و تعالی پارس جنوبی دست یابیم.

مدیر سابق تولید و عملیات نفت و گاز نیز گفت: در سالی که گذشت با برنامه‌ریزی دقیق و کارا و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود و توان کارشناسان واحد عملیات توانستیم تمام برنامه‌های این واحد را به نحو احسن به مرحله نهایی برسانیم و ظرفیت تولید گاز شرکت را به طور چشمگیری افزایش دهیم.

محمد خوش‌لهجه افزود: امیدواریم با حضور مهندس پاکدل توان و تجربه این واحد ارتقا یافته و دستاوردهای جدیدی در این حوزه نائل آید.

انتهای پیام/2451/ش40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول