اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان:

55 میلیارد تومان از بیمه‌ها طلب داریم/ وصول 35 میلیارد تومانی تا پایان سال

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه 55 میلیارد تومان از بیمه‌ها طلب داریم، گفت: باید تا پایان سال 35 میلیارد تومان را از بیمه‌ها وصول کنیم.

55 میلیارد تومان از بیمه‌ها طلب داریم/ وصول 35 میلیارد تومانی تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حبیب‌الله موسوی‌بهار ظهر امروز در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان همدان با بیان اینکه پیشگیری بهتر از درمان است، افزود: باید بهتر از گذشته در بحث بهداشت و سلامت جامعه وارد عرصه فعالیت شد تا زمینه خدمت‌رسانی بهتر به مردم را فراهم کرد.

وی با اشاره به بدهی سازمان‌های بیمه‌گر به علوم پزشکی گفت: سازمان‌های بیمه‌گر موظف هستند تا مطالبات علوم پزشکی را مانند دیگر سازمان‌های مرتبط پرداخت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان عنوان کرد: سازمان‌های بیمه‌گر از ابتدای آذر ماه سال 91 تا پایان سال مطالبات دانشگاه علوم پزشکی را پرداخت نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه 55 میلیارد تومان از بیمه‌ها طلب داریم، ابراز داشت: از این مقدار 35 میلیارد مطالبات ما از بیمه خدمات درمانی، 17 میلیارد تومان از بیمه تأمین اجتماعی، 2.5 میلیارد تومان از بیمه نیرو‌های مسلح و مقداری هم از کمیته امداد است که تا کنون نسبت به وصول مطالبات خود اقدام نکرده‌اند.

موسوی بهار با بیان اینکه تا پایان سال 35 میلیارد تومان باید از بیمه‌ها وصول کنیم، در ادامه گفت: در تاریخ 19 تیر ماه سال جاری بیمه تأمین اجتماعی به تمام مراکز زیر پوشش خود اعلام کرده که بیمه تمام سازمان‌های مرتبط را به غیر از دانشگاه علوم پزشکی پرداخت کنند.

وی در پایان سخنانش گفت: دانشگاه علوم پزشکی نیاز به اعتبارات و هزینه‌های مالی دارد تا بتواند خدمات خوبی را به مردم ارائه کند.

انتهای پیام/89007/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول