اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی:

تمام ایتام زیر ۱۸ سال خراسان شمالی دارای حامی هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی بیان این که از مجموع یتیمان زیر پوشش این نهاد چهار هزار و ۱۳۵ نفر زیر ۱۸سال هستند، گفت: تمام یتیمان این گروه سنی استان دارای حامی هستند.

تمام ایتام زیر ۱۸ سال خراسان شمالی دارای حامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره)خراسان شمالی، امان‌الله حسین‌پور تعداد حامیان این استان را 25 هزار نفر برشمرد و تصریح کرد: هر یتیم این استان بیش از یک حامی دارد.

حسین پور با اشاره به اینکه سرانه کمک به هر یتیم در استان خراسان شمالی کمتر از میانگین کشوری است گفت: کمیته امداد خراسان شمالی به دنبال این است تا برای هر یتیم چند حامی جذب کند تا آتیه آن‌ها تأمین شود.

این مسئول در خصوص سرانه واریزی حامیان در استان خراسان شمالی افزود: میانگین مبلغی که هر حامی به شماره حساب یتیم در این استان واریز می‌کند، 500 هزار ریال است در حالی که میانگین سرانه ماهانه کمک حامی به هر یتیم در کشور 115 هزار ریال می‌رسد.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی این نهاد در استان دو هزار و 500 نفر رابط برای جذب حامی دارد.

حسین‌پور به طرح‌های حامی‌یابی این نهاد در ماه مبارک رمضان هم اشاره کرد و گفت: در مساجد این استان که در ماه مبارک رمضان ویژه برنامه‌هایی اجرا می‌شود ؛این نهاد از طریق رابطان خود برای جذب حامی اقدام خواهند کرد.

وی همچنین بر طرح‌های جدید برای ارتباط بیشتر بین حامی و یتیم تاکید کرد و گفت: اکنون طرح ارتباط الکترونیکی در این استان آغاز شده است و پیش بینی می‌شود با گسترش طرح مزبور تحول خوبی در این زمینه به وجود آید.

وی یاد آور شد: در این طرح حامی و یتیم به صورت پیامک از نقل و انتقال واریزی و همچنین حامی از وضعیت یتیم در زمینه‌های مختلف از جمله تحصیل و سایر موارد از طریق سامانه آگاه می‌شود.

انتهای پیام/63002/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول