اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران خواستار شد

تجدید نظر کمیته امداد نسبت به آموزش چند مهارت به مددجویان

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران گفت: با توجه به این‌که داشتن یک مهارت به تنهایی منجر به اشتغال پایدار نمی‌شود، کمیته امداد در راستای تحقق آموزش چند مهارت به مددجویان زیر پوشش تجدید نظر کند.

تجدید نظر کمیته امداد نسبت به آموزش چند مهارت به مددجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید یدالله افضلی امروز در جلسه هماهنگی اجرای طرح ساماندهی اشتغال پایدار در روستاها با بیان این‌که این مرکز در سال گذشته به افزون بر سه هزار نفر از افراد زیر پوشش کمیته امداد آموزش مهارت‌های مختلف فنی و حرفه‌ای ارائه داده است، گفت: برنامه‌ریزی مرکز فنی و حرفه‌ای سه ماهه بوده و لازم است برای گسترش ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

وی یادآور شد: در تابستان تقاضا برای ارائه آموزش به افراد زیر پوشش کمیته امداد و روستایی وجود دارد و می‌طلبد که در این زمینه همکاری‌های لازم از سوی این نهاد انجام شود.

لزوم توسعه و توجه به شعار «یک نفر، چند مهارت» فنی و حرفه‌ای

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران افزود: با مراجعه‌ به کمیته امداد این شهرستان و اعلام این‌که تاکنون مجوزی در زمینه آموزش افراد زیر پوشش این کمیته در تابستان دریافت نشده است؛ تقاضای ابلاغ مجوز آموزش برای ترم تابستانه افراد روستایی و زیرپوشش کمیته امداد را داریم.

افضلی ادامه داد: توسعه پایدار در آموزش به نیروهایی بوده که قصد بکارگیری آن‌ها را در مشاغل مختلف داریم و بدون آموزش لازم امکان دستیابی به توسعه پایدار وجود ندارد.

وی تصریح کرد: کمیته امداد اعلام کرده که افراد زیرپوشش این کمیته تنها به یک آموزش در راستای ایجاد مهارت در میان افراد زیر پوشش خود نیاز دارند در حالی‌که می‌طلبد یک فرد در راستای ایجاد اشتغال پایدار و موفقیت در شغل خود بیش از یک مهارت داشته باشد.

افضلی با اشاره به شعار «یک نفر، چند مهارت» مرکز فنی و حرفه‌ای گفت: با توجه به این‌که کمیته امداد اعلام کرده که امسال افراد زیر پوشش این کمیته که دارای یک مهارت هستند؛ نمی‌توانند به کسب مهارت دیگری بپردازند، خواستار تجدید نظر در این زمینه و ارائه آموزش‌های مختلف به افراد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به منظور و با هدف توانمند ساختن مددجویان و کمک به ورود آنان به بازار کار و فعالیت، کمک موثری در رسیدن کمیته امداد به هدف اصلی خود یعنی توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش است.

انتهای پیام/82014/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول