اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بخش تلفنی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی عنوان کرد

افزایش ساعات پاسخگویی تلفنی مرکز ملی پاسخگویی در ماه رمضان

رئیس بخش تلفنی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی با بیان اینکه این مرکز از سه مسیر تلفنی، پیامکی و اینترنتی پاسخگوی سؤالات هموطنان سراسر کشور است از افزایش ساعات پاسخگویی تلفنی این مرکز خبر داد.

افزایش ساعات پاسخگویی تلفنی مرکز ملی پاسخگویی در ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام محمد موسوی با اشاره به اینکه پاسخگویی در ماه مبارک رمضان در بخش تلفنی در سه نوبت  انجام می‌شود تصریح کرد: بخش تلفنی با حمایت رئیس دفتر تبلیغات اسلامی و با افزایش ساعات پاسخگویی تلفنی از ساعت 10 صبح تا هشت شب به صورت یکسره به جز وقت نماز پاسخگوی سؤالات دینی هموطنان عزیز است.

وی خاطرنشان کرد: هموطنان عزیز همه روزه به جز روزهای تعطیل می‌توانند از طریق کد خدماتی 096400 از سراسر کشور تماس گرفته و سؤالات دینی خود را در زمینه‌های اعتقادی، اخلاق، قرآن و حدیث، تاریخ اسلام، مشاوره و احکام شرعی مطرح و پاسخ خود را از کارشناسان مرکز دریافت کنند.

رئیس بخش تلفنی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی با اشاره به اینکه شماره پیامک 30009640 صرفا پاسخگوی سؤالات مربوط به احکام شرعی است افزود: کارشناسان ما در این بخش به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان است.

موسوی یادآور شد: پاسخگویی اینترنتی یکی دیگر از مسیرهای ارتباطی بین مردم و مرکز است که اقشار مختلف مردم می‌توانند از طریق اینترنت در سایت‌ها و انجمن‌های پاسخگویی مرکز به صورت آنلاین (در فضای چت متنی) و آفلاین به پاسخ‌های خود برسند.

کاربران گرامی می‌توانند برای توضیحات بیشتر و برنامه زمان‌بندی پاسخگویی آنلاین و آفلاین به سایت www.pasokhgoo.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/2258/ق/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول