اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد

کمک 2 میلیارد تومانی استانداری به‌منظور احداث اردوگاه دانش‌آموزی چم عالی

استاندار چهارمحال و بختیاری از کمک 2 میلیارد تومانی استانداری به‌منظور احداث اردوگاه دانش‌آموزی چم عالی خبر داد.

کمک 2 میلیارد تومانی استانداری به‌منظور احداث اردوگاه دانش‌آموزی چم عالی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی اصغر عنابستانی ظهر امروز در شورای آموزشی و پرورش در استانداری اظهار کرد: به مدارس غیر دولتی که هنوز به سیستم گرمایشی، گازرسانی و پکیج تجهیز نشده‌اند یک سال فرصت داده می‎شود تا بر اساس مقررات موجود بهسازی شوند.

وی افزود: این مهلت قانونی برای آموزشگاه‎هایی در نظر گرفته شده است که در گذشته مجوز فعالیت گرفته‌اند، این در حالیست که صدور مجوز برای احداث آموزشگاه جدید منوط به تجهیز آموزشگاه به سیستم‌های گرمایشی است.

عنابستانی از راه‌اندازی اردوگاه دانش‌آموزی چم عالی از توابع شهرستان فارسان خبر داد و گفت: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با آموزش و پرورش در صورت تخصیص بودجه برای احداث این وزارتخانه استانداری نیز 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی تملک دارایی به منظور احداث این اردوگاه دانش آموزی هزینه خواهد کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اعتبار هزینه‌ای از سوی استانداری به آموزش و پرورش تعلق نمی‌گیرد، خاطرنشان کرد: اردوگاه دانش‌آموزی چم عالی سومین اردوگاه ملی کشور خواهد بود.

وی بر ضرورت تقویت مشارکت عمومی در بخش کمک‌های مردمی تأکید کرد و گفت: کمک‌های داوطلبانه و مردمی از سوی جذب مراکز خیریه و خیرین در استان کمک رنگ است، برهمین اساس نیاز به توجه بیشتر دارد.

انتهای پیام/68006/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول