اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه:

اعتبارات فرهنگی فیروزکوه ناچیز است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه گفت: ناچیز بودن اعتبارات فرهنگی جامعه چالشی اساسی فراروی مقابله با تهاجم نرم فرهنگی دشمنان است.

اعتبارات فرهنگی فیروزکوه ناچیز است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، یعقوب ایمانی صبح امروز در دومین جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان فیروزکوه در محل سپاه این شهرستان اظهار کرد: دغدغه فکری تمامی افراد مؤمن جامعه و مسئولان، پرداختن به مسائل فرهنگی است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه هشدار داد: با وجود تهاجم نرم فرهنگی دشمنان، اعتبارات پیش‏بینی شده برای این بخش بسیار ناچیز است و گاهاً دستگاه‏ها از سایر منابع خود در این بخش هزینه می‏کنند.

ایمانی یادآور شد: این در حالی است که دشمنان و معاندان نظام لحظه‏ای بیکار ننشسته و میلیون‏ها دلار در این زمینه هزینه می‏کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه افزود: امروز مشاهده می‏کنیم که اقداماتی به خصوص در ارگان‏های فرهنگی و ادارات در این زمینه انجام می‏شود، اما حالت جزیره‏ای و فردی داشته و نیازمند وحدت رویه هستیم.

وی ادامه داد: این روزها بدحجابی در سطح کلان جامعه به ارزش تبدیل شده و از آن به تمدن تعبیر می‏شود.

ایمانی یکی از مهم‏ترین علل و عوامل این امر را نبود انسجام و وحدت رویه از سوی ارگان‏های ذی‏ربط برشمرد و ابراز امیدواری کرد؛ حداقل در سطح شهرستان فیروزکوه و در جلساتی نظیر ستاد احیا و شورای فرهنگ عمومی به این مهم به درستی پرداخته شود.

انتهای پیام/2568/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول