اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز تاکید کرد

تحقق حماسه اقتصادی با حمایت از صاحبان صنایع

استاندار البرز بر ضرورت حمایت از صاحبان صنایع تاکید کرد و گفت: برای تحقق حماسه اقتصادی لازم است تا حمایت‌ها و پشتیبانی‌های لازم از صاحبان صنایع انجام شود.

تحقق حماسه اقتصادی با حمایت از صاحبان صنایع

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اصغر عربیان ظهر امروز در بازدید از شرکت تولید دارویی سیناژن اظهار داشت: امسال توسط مقام معظم رهبری سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شد که این نامگذاری بسیار مدبرانه و هوشمندانه است لذا باید با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری عزم خود را برای تحقق اهداف مورد نظر دو برابر کرده و برای رسیدن به حماسه اقتصادی تلاش خود را دوچندان کنیم.

وی تأکید کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که برای رسیدن به شعار حماسه اقتصادی لازم است حمایت از صنایع و رفع مشکلات آن‌ها است که باید در اولویت قرار گیرد.

استاندار البرز تصریح کرد: استان البرز با داشتن شهرک‌های صنعتی و حضور فعالان در این عرصه می‌تواند نقش بسیار مهمی را در تحقق شعار امسال داشته باشد لذا یکی از مهمترین اولویت‌های ما در بخش‌های اقتصادی کمک و حمایت از صاحبان صنایع است.

عربیان با بیان اینکه دغدغه صاحبان صنایع باید مرتفع شود تا بتوانند با آرامش در ارتقای کیفی و کمی تولیدات خود گام بردارند افزود: مسئولان در سازمان صنایع  و معادن استان باید برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات اساسی را برای رفع مشکلات صنایع در استان داشته باشند و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که صاحبان صنایع بدون دغدغه و با آرامش فعالیت‌های خود را انجام دهند.

*ضرورت حضور سرمایه‌گذاران در البرز

استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود بر ضرورت حضور سرمایه‌گذاران در این استان تأکید کرد و گفت: یکی از راهکارهای اساسی برای توسعه امور اقتصادی در این استان حضور سرمایه‌گذاران است.

عربیان ادامه داد: در این راستا باید زمینه‌های حضور این قشر در این استان فراهم شود که برای تحقق این امر باید اعتمادسازی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر سرمایه‎گذاران مطمئن باشند که می‌توانند در این استان با آرامش سرمایه‌گذاری کنند شمار بسیاری از این افراد حاضرند سرمایه‌های خود را در این استان هزینه کنند.

استاندار البرز افزود: با نامگذاری امسال با نام سال حماسه اقتصادی وظیفه و رسالت صاحبان صنایع و مسئولان در این بخش بیش از گذشته شده لذا باید تدابیر اساسی برای توسعه و پیشرفت این بخش فراهم شود و تلاش برای تحقق شعار امسال دوچندان شود.

عربیان با بیان اینکه فعالان در این عرصه تلاش خود را برای به نتیجه رساندن شعار حماسه اقتصادی آغاز کرده‌اند گفت: چشم‎انداز روشنی در این مهم وجود دارد لذا با پشتکاری که در صاحبان صنایع و مسئولان در بخش دیده می‌شود مطمئن هستیم که این مهم نیز در آینده‌ای نه چندان دور محقق می‌شود.

وی رفع مشکلات مالی صاحبان صنایع، ارائه تسهیلات و همچنین رفع بهبود ارائه خدمات به آنان را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: با رفع این دغدغه‌ها صنعت و تولید به سمت پیشرفت رفته و حماسه اقتصادی نیز زودتر محقق می‌شود.

استاندار البرز استفاده از کارشناسان، به‎کارگیری فارغ‎التحصیلان در بخش‌های مختلف و استفاده از نظرات نخبگان را نیز برای توسعه امور اقتصادی مهم عنوان کرد.

انتهای پیام/2302/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول