اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

تکذیب استاندار شدن رئیس مرکز ملی فرش ایران در قزوین

رئیس مرکز ملی فرش ایران با تکذیب استاندار شدن خود و هرگونه صحبت در این زمینه، این مطلب را کذب دانست.

تکذیب استاندار شدن رئیس مرکز ملی فرش ایران در قزوین

محمدباقر آقاعلیخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: چند روزی است که برخی از افراد با مراجعه به برخی از سایت‌ها و شیطنت و اعمال نظرهای نادرست در خصوص استاندار شدن بنده صحبت‌هایی را اعلام کرده‌اند که هیچکدام واقعیت نداشته و از روی کینه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در حوزه تخصصی فرش خدمتگذار مردم بوده و در خصوص استاندار شدن با هیچکدام از نمایندگان مجلس صحبت نکرده است، افزود: هیچ مطلبی هم در خصوص اعطای سمت استانداری به من از سوی هیچکدام از نمایندگان مجلس بیان نشده است.

رئیس مرکز ملی فرش ایران خاطرنشان کرد: این مطالب مطرح شده در شرایط کنونی کشور و همچنین استان قزوین که همه نیازمند اتحاد و وحدت هستند نتیجه‌ای جز تفرقه و اختلاف نخواهد داشت و برخی افراد با اظهارنظر در این مورد می‌خواهند وحدت و همدلی و دوستی که بین نمایندگان مجلس وجود دارد از بین ببرند.

وی تاکید کرد: نمایندگان مجلس تنها همین چند روز قبل با رئیس جمهور منتخب دیدار داشتند ولی بحث استاندار شدن من به پیشنهاد یکی از نمایندگان مجلس بیش از یک هفته است که در برخی از سایت ها عنوان شده و این موضوع کذب بودن و بی پایه و اساس بودن این مطلب را به روشنی عنوان می‌کند.

آقاعلیخانی تصریح کرد: بنده با سمت معاون وزیری و همچنین ریاست مرکز ملی فرش کشور علاقه‌ای به حضور در پست استانداری نیستم و با هر چهار نماینده مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی رابطه خوبی داشته و این حرکات افرادی خاص را تنها به معنای اختلاف افکنی بین نمایندگان مجلس می‌دانند.

آقاعلیخانی اضافه کرد: وظیفه مطبوعات و رسانه‌ها روشنگری و همچنین پیگیری مطالبات مردمی است و بی ‌تردید این مسائل مطرح شده در خصوص استاندار شدن رئیس مرکز ملی فرش ایران از سوی مخالفان عنوان شده است.

رئیس مرکز ملی فرش ایران در خاتمه با اشاره به برنامه‌های پیش رو برای این مرکز یادآور شد: با استاندار قزوین هم تا امروز رابطه خوبی داشتیم و در پایان کار دولت دهم به وی خسته‌ نباشید می‌گویم.

به گزارش فارس، پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری در استان قزوین، گمانه‌زنی‌هایی در خصوص حضور برخی افراد در سمت استانداری این استان بوجود آمد که محمدباقر آقاعلیخانی رئیس مرکز ملی فرش ایران از جمله این افراد بود که از سوی برخی سایت‌ها و همچنین کاربران اینترنتی گزینه آتی استانداری قزوین لقب گرفته بود.

انتهای پیام/2667/س40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول