اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری گلستان اعلام کرد

برخورد با مفاسد درون سازمانی بخش‌های مختلف شهرداری گلستان

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: باید مفاسد درون‎سازمانی در بخش‌های مختلف شهرداری شناسایی و به صورت جدی برای سلامت این مجموعه تدابیر اساسی اندیشیده شود.

برخورد با مفاسد درون سازمانی بخش‌های مختلف شهرداری گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و  اطلاع‎رسانی دادگستری کل استان گلستان، احمد فاضلیان در دیدار با منتخبین چهارمین دوره شورای شهر گرگان با بیان اینکه مشکل امروز ما قانون‎گریزی برخی اقشار مردم است، اظهار داشت: هم‎اکنون سالانه به طور متوسط 200 هزار پرونده در دادگستری‎های استان تشکیل می‎شود که دست کم 600 هزار خانوار گلستانی را درگیر می‎کند.

احمد فاضلیان با تاکید بر اینکه مهمترین کار ما این است که کاری کنیم تا مردم به قانون عمل کنند هر چند به ضرر آنان باشد، تصریح کرد: برای این امر باید خواص و ما مسئولان به ویژه در نهادهایی مانند شورای شهر که برخاسته از دل مردم است بیشتر به قانون پایبند باشند.

وی با بیان اینکه شهرداری جزو سازمان‎هایی است که در معرض آسیب هستند، خاطرنشان کرد: باید مفاسد درون‎سازمانی در بخش‎های مختلف شهرداری شناسایی و به صورت جدی برای سلامت این مجموعه تدابیر اساسی اندیشیده شود.

رئیس کل دادگستری گلستان به مشکلات موجود در شهر گرگان اشاره کرد و گفت: امیدواریم اعضای شورای شهر در این دوره با اقداماتی که انجام می‎دهند کاری کنند که مردم تغییرات را بیشتر احساس کنند.

وی با بیان اینکه تلاش ما تعامل با مدیران سایر دستگاه برای کمک به توسعه استان است، خاطرنشان کرد: این تعامل تا جایی پیش می‎رود که مدیران از خط قرمز قانون، عبور نکنند در غیر این‌صورت در اجرای عدالت به‌ هیچ عنوان رعایت دوستی و رفاقت را نخواهیم کرد.

فاضلیان گفت: دستگاه قضایی استان به ویژه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‎گذاری آماده است با فراهم کردن بسترهای حمایت قضایی از سرمایه‎گذاران، زمینه را برای جذب سرمایه‎گذار در شهر گرگان و پویایی شهر فراهم کند.

رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم استان گلستان همچنین از اعضای شورای شهر خواست با معاونت پیشگیری از وقوع جرم استان برای ساماندهی و حل مشکلات محلات جرم‎خیز شهر، همکاری‎های تنگاتنگی داشته باشند تا از وقوع جرم و بزه در این محلات کاسته شود.

فاضلیان به آمار طلاق و پرونده‎های دعاوی خانوادگی در محاکم استان اشاره کرد و گفت: امیدواریم با همکاری شورای شهر کلینیک‎های خانواده برای اجرای طرح‎های آموزشی و توانمند کردن خانواده‎ها در زمینه‎های مهارت‎های زندگی و آموزش‎های حقوقی راه‎اندازی شود.

در ابتدای این دیدار عبدالرضا چراغعلی از منتخبین چهارمین دوره شورای شهر گرگان نیز هدف از این نشست را گسترش تعامل با دستگاه قضایی استان عنوان کرد و گفت: با توجه به وظایف و کارکردهای دستگاه قضایی استان امیدواریم بتوانیم با کمک مدیران این دستگاه خدمات بیشتری به مردم ارائه کنیم.

انتهای پیام/2307/ط/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول