اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های خوزستان خبر داد

حضور 8500 زندانی خوزستان در محافل قرآنی ماه رمضان

مدیرکل زندان‌های خوزستان از حضور هشت هزار و 500 زندانی این استان در محافل قرآنی ماه رمضان خبر داد.

حضور 8500 زندانی خوزستان در محافل قرآنی ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی زندان‌های خوزستان، رضا پوستچی گفت: البته روزانه بیش از این تعداد زندانی در محافل قرآنی زندان‌های تابعه در محل‌های هواخوری(پیش از افطار)، محافل قرآنی نمازخانه‌ها و مجتمع‌های فرهنگی زندان‌ها و ... حضور می‌یابند که آمار ثابت آنان هشت هزار و 500 نفر از سوی ستاد رمضان اداره کل اعلام شده است.

وی ادامه داد: ضمن این‌که این برنامه‌ها به‌صورت زنده از سیمای زندان‌ها پخش و جمع دیگری از زندانیان نیز در محل خوابگاه‌های خود با این محافل همراهی می‌کنند.

مدیرکل زندان‌های خوزستان افزود: علاوه بر زندانیان فوق که در بحث محافل بزرگ و معنوی روخوانی قرآن شرکت دارند، فعالیت‌های حفظ و تجوید، درک مفاهیم و تفسیر قرآن نیز از دیگر فعالیت‌هایی است که در کلاس‌های قرآنی زندان‌های تابعه در ایام ماه مبارک به‌صورت فراگیر از قبل به چشم می‌خورد و به فضای زندان‌ها معنویت خاصی بخشیده است.

پوستچی پخش مستقیم اذان توسط زندانیان فعال فرهنگی، برپایی کلاس‌های فوق‌العاده احکام و عقاید اسلامی سطوح یک، دو و سه، پخش فیلم‌های آموزشی و داستانی با محوریت قرآن تحت عنوان سیمای قرآن از مراکز سیمای زندان‌ها، برپایی شکوهمند کلیه نمازهای یومیه در زندان‌ها به جماعت و همچنین محافل شبی با قرآن در زندان‌ها برای کارکنان، زندانیان و سربازان وظیفه را به‌عنوان ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در زندان‌های تابعه این استان عنوان کرد.

انتهای پیام/72008/م/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول