اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از نشست شورای اداری دشتی گزارش می‌دهد

از یاد امام خمینی (ره) تا هشدار به مدیران کم کار و کمک به زندانیان

در نشست شورای اداری دشتی علاوه بر هشدار فرماندار به مدیران کم کار و کمک به زندانیان جرائم غیر عمد، یادی هم از امام خمینی (ره) شد.

از یاد امام خمینی (ره) تا هشدار به مدیران کم کار و کمک به زندانیان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، سید علی هاشمی صبح امروز در سومین جلسه شورای اداری شهرستان دشتی اظهار داشت: مدیران بیش از همه محتاج خودسازی هستند.

فرماندار دشتی افزود: ماه رمضان ماه فرصت‌هاست، از این فرصت باید جهت تقرب الی الله و زدودن دل‌ها از غبار کینه و حسادت بهره جست.

هاشمی ادامه داد: ماه رمضان ماه کسب علم، دانش، معرفت و ادب است.

الگوپذیری یکی از شیوه‌های موثر تربیتی

فرماندار دشتی افزود: بنیانگذار جمهوری اسلامی در ماه مبارک رمضان ملاقات‌های خود را تعطیل و به برنامه‌های ویژه و دعا و تلاوت قرآن می‌پرداختند و سه روز یک بار قرآن را ختم می‌فرمودند.

هاشمی خطاب به مدیران گفت: بهترین راه خودسازی داشتن اسوه و الگوپذیری است که حضرت امام (ره) بهترین الگو برای مدیران است.

عوامل اجرایی انتخابات، شایسته تقدیرند

رئیس هیئت اجرایی شهرستان دشتی از عوامل اجرایی، نظارتی، قضایی، انتظامی، اطلاعاتی و خدماتی انتخابات تجلیل کرد و گفت: مراتب تقدیر و سپاس قلبی خودم را تقدیم شما می‌دارم.

وی از ائمه جمعه، روحانیت، اصحاب رسانه، بانیان مساجد و مدیران مدارس نیز تقدیر کرد و افزود: انصافا انتخاباتی هوشمندانه با حضور مشارکت 89 درصدی مردم در کمال نظم، آرامش و صحت برگزار شد.

چشم انداز نظام مقدس جمهوری اسلامی درخشان و بالنده است

هاشمی خطاب به مدیران گفت: وظیفه دینی، ملی و میهنی همه ما حکم می‌کند با تمام توان و با استفاده از تجربیات و ظرفیت‌ها در خدمت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

وی تصریح کرد: تعلل، سستی و کوتاهی از هیچ مدیری پذیرفته نیست در صورت مشاهده یا دریافت گزارش برابر مقرارت پیگیری خواهد شد.

فرماندار دشتی گفت: به فضل الهی و عنایت آقا امام زمان (عج) چشم‌انداز و افق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درخشان و بالنده است.

وی افزود: دشمنان ملت ایران دارای مواضع منفعلانه و در حال اضمحلال هستند.

هاشمی تصریح کرد: ما باور داریم به دنبال خلق حماسه سیاسی 24 خرداد ماه، حماسه اقتصادی نیز با دست توانای دانشمندان، صنعت گران، کشاورزان و دولت یازدهم خلق خواهد شد.

وی تقویت کارگروه‌های کشاورزی، اشتغال و سرمایه‌گذاری و نظارت و اتمام پروژه‌های نیمه تمام عمرانی را خواستار شد.

همه مدیران جهت خدمات‌رسانی به مناطق زلزله‌زده تلاش کنند

فرماندار دشتی از مدیران خواست تلاش کنند خدمات لازم در مناطق زلزله زده به موقع انجام و فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی تقویت و کلاس‌های آموزشی برگزار شود.

هاشمی در راستای تحیکم بنیان خانواده گفت: باید طرح مطلع مهر، طرح رحمت و خانواده متعالی به طور ویژه در مناطق زلزله‌زده برگزار شود.

سخاوت، ایثار و دلسوزی مردم شهرستان دشتی زبان‌زد است

فرماندار دشتی با اشاره به برگزاری جشن گلریزان همزمان با سالروز ولادت آقا امام حسن مجتبی کریم اهل بیت گفت: یکی از ویژگی‌های برجسته امام حسن مجتبی (ع) سخاوتمندی ایشان بود که همه ما باید این سیره امام همام را در زندگی و اجتماع داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه انسان با بذل و بخشش مالش قلبش مهربان و رئوف خواهد شد، گفت: انسان هر چه بیشتر به این موضوع اهتمام بورزد قلبش مهربانتر، رئوف‌تر و دلسوزی‌اش بیشتر خواهد شد.

هاشمی بیان داشت: با شناختی که نسبت به مردم شهرستان دشتی دارم با وجود نبود کارگاه و شرکت‌های بزرگ تولیدی و درآمد مکفی نمی‌پسندند در ماه مبارک خودشان با زن و فرزند در کمال آرامش پذیرایی شوند، بخورند، بیاشامند و بگویند و لذت ببرند، اما برادران دینی شان به دلیل جرائم غیر عمد در زندان باشند و فرزندان آنها پای سفره افطاری در فراق پدر بی‌تاب باشند و بسوزند.

وی اضافه کرد: مردم شهرستان دشتی قطعا به طور موثر در جشن گلریزان شرکت کرده و به یاری زندانیان جرائم غیرعمد می‌شتابند.

انتهای پیام/66001/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول