اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل:

نباید صدایی جز خدمت در شهر شنیده شود

امام جمعه بابل خطاب به منتخبان دوره چهارم شورای اسلامی شهر بابل گفت: انسجام میان خویش را حفظ کنید و نباید از شما صدایی جز صدای خدمت شنیده شود.

نباید صدایی جز خدمت در شهر شنیده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل به نقل از روابط عمومی شورای شهر بابل، حجت‌الاسلام حسن روحانی در دیدار با اعضای منتخب چهارمین دوره شورای شهر بابل اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی شهر باید انسجام میان خویش را حفظ کنند زیرا با وحدت می‌توانید کارهای بزرگی برای شهر بابل انجام دهید.

وی افزود: اعتماد مردم مهم‌ترین سرمایه برای شما است و مسئولیت شما به‌ واسطه اعتماد مردم سنگین‌تر از دیگران است.

این مسئول با ذکر حدیثی از علی (ع) گفت: کسی که موقعیتی در جامعه کسب کرده است باید قدر آن را بداند زیرا وسوسه‌های شیطانی فراوانی پیش روی او قرار می‌گیرد که اگر ذره‌ای غفلت کند موجب سقوط او می‌شود.

امام جمعه شهرستان بابل با انتقاد از بی‌مهری‌هایی که نسبت به شهرستان بابل در استان رخ می‌دهد، اذعان داشت: این بی‌مهری‌ها شهر بابل را با نواقص و گرفتاری‌های فراوانی مواجه ساخته است که برای مردم شهر این وضعیت نگران‌کننده است.

روحانی خطاب به منتخبان دوره چهارم شورای اسلامی شهر بابل گفت: شهر بابل با وجود اقدامات خوبی که در دوره سوم شورای اسلامی شهر بابل انجام پذیرفت با مشکلات و نواقصی مواجه است که انتظار مردم از شما رفع این مشکلات است و برای رفع این مشکلات باید با نگاه تخصصی و تدبیر و اتخاذ تصمیمات کلان به رفع آنان بپردازید.

این مسئول اظهار داشت: اتصال خویش با مردم را همواره حفظ کنید و با باندهای داخل و بیرون از شهرداری هم‌جریان نشوید و حفظ منافع مردم و شهر باید راس برنامه‌های شما باشد.

امام جمعه بابل خطاب به منتخبان دوره چهارم شورای اسلامی شهر بابل خاطرنشان کرد: انسجام میان خویش را حفظ کنید، نباید از شما صدایی جز صدای خدمت شنیده شود.

وی همچنین از منتخبان شورای اسلامی شهر بابل درخواست کرد تا نظارت خویش بر شهرداری را بیشتر کنند زیرا سلامت در شهرداری بسیار مهم است.

روحانی افزود: در اداره شهرداری بابل به مدیران پاک‌دست و توانمند میدان دهید تا با کمک اعضای شورای اسلامی شهر شاهد عمران بیشتر در شهر بابل باشیم.

امام جمعه بابل با تبریک به منتخبان دوره چهارم شورای اسلامی شهر بابل از تلاش‌ها و زحمات شش ساله شورای اسلامی شهر بابل در دوره سوم شورای اسلامی شهر بابل نیز قدردانی کرد.

انتهای پیام/86009/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول