اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال ایلام:

خبرگزاری فارس در همه عرصه‌ها حضوری جدی و فعال دارد

مدیرکل ثبت احوال استان ایلام گفت: خبرگزاری فارس در همه عرصه‌ها حضوری جدی و فعال دارد.

خبرگزاری فارس در همه عرصه‌ها حضوری جدی و فعال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، علیرضا قبادی صبح امروز در دیدار مدیر خبرگزاری فارس استان ایلام، اظهار داشت: حضور خبرگزاری فارس در همه عرصه‌های استان ایلام حضوری پررنگ و ماندگار است.

وی با اشاره به تعامل مثبت و ارزنده این دستگاه رسانه‌ای با حوزه‌های مختلف خبری از جمله اداره کل ثبت احوال استان ایلام ادامه داد: تلاش‌های صادقانه مسئولان این رسانه در راس و در استان ایلام قابل تقدیر و تحسین فراوان است.

این مسئول با اشاره به اینکه خبرگزاری فارس توانسته است مخاطبان بسیاری را جذب کند، اضافه کرد: این موفقیت حاصل تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه دست‌اندرکاران این رسانه قدر است. 

قبادی ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران این رسانه وزین و پرمخاطب ملی تصریح کرد: فارس به عنوان امپراطوری خبری در کشور همواره خوش درخشیده است.

در پایان این دیدار نیز با اهدای لوح یادبودی از خدمات پژمان‌ مهدوی‌فر رئیس خبرگزاری فارس استان ایلام تقدیر به عمل آمد.

در بخشی از این لوح سپاس آمده است: خالصانه‌ترین درودها نثار انسان‌هایی صادق و فرزانه که با همت و اندیشه والایشان سبب رشد و شکوفایی روز افزون ارزش‌های متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و خشنودی خلق را فراهم می‌کنند.

این لوح سپاس می‌افزاید: از این‌رو ابراز و اعلام صادقانه‌ترین تقدیرها از همکاری بی‌شائبه حضرتعالی (پژمان مهدوی‌فر) در انعکاس اخبار و رویدادهای ثبت احوال و همکاری موثر با این اداره کل امیدواریم در سایه ایزد یکتا و عنایت حضرت ولی عصر (عج) در همه عرصه‌ها موفق و سربلند باشید.

انتهای پیام/2246/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول