اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تأیید شورای عالی قرآن کشور صورت گرفت

دریافت مجوز تلاوت 3 قاری ملی آستان هلال (ع) در رسانه ملی

مدیر مجمع قاریان و حافظان آستان هلال بن علی(ع) گفت: با تأیید شورای عالی قرآن کشور، برای دومین سال متوالی سه قاری ممتاز و ملی مجمع قاریان و حافظان هلال مجوز تلاوت در آیین ملی جزءخوانی حرم هلال بن علی(ع) را دریافت کردند.

دریافت مجوز تلاوت 3 قاری ملی آستان هلال (ع) در رسانه ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، به نقل از آستان هلال بن علی(ع)، محسن عباسیان اظهار داشت: «علی‌اصغر قدیری مفرد»، «حسن احمدی‌زاده» و «مجتبی بیابان‌پور» سه تن از قاریان برگزیده این مجمع به عنوان قاریان این آیین، توسط شورای عالی قرآن کشور گزینش و تأیید نهایی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این که مراسم جزء خوانی در حرم هلال بن علی(ع) به صورت زنده از شبکه بین‌المللی قرآن و معارف سیما پخش می‌شود، قاریان این مراسم با گزینش و تأیید شورای عالی قرآن کشور انتخاب می‌شوند.

مدیر مجمع قاریان و حافظان آستان هلال بن علی(ع) افزود: سال گذشته از بین 683 قاری برتر داوطلب تلاوت قرآن کریم در آیین‌های جزء خوانی که با پخش زنده از سیما همراه بود، 591 قاری از سوی شورای عالی قرآن گزینش و مجوز موقت تلاوت قرآن در مراکز استانی را کسب کردند که به منظور افزایش سطح کیفی تلاوت در این برنامه‌ها، این میزان برای سال جاری به 431 نفر کاهش یافته است.

آستان حضرت محمد هلال بن علی(ع) شهرستان آران و بیدگل پس از آستان قدس رضوی و حرم حضرت معصومه (س)، به عنوان سومین مکان مذهبی میزبان برنامه جزء خوانی ویژه رمضان با پخش زنده از رسانه ملی است.

انتهای پیام/2406/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول