اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نظرآباد خبر داد

حضور قاریان برجسته و ممتار در نظرآباد/ لزوم پاسخگویی به شبهات دینی در ماه رمضان

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نظرآباد از اجرای طرح کلام‌الله مجید و پاسخگویی به شبهات دینی طی ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

حضور قاریان برجسته و ممتار در نظرآباد/ لزوم پاسخگویی به شبهات دینی در ماه رمضان

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی احمدوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد اظهار داشت: ماه پر خیر و برکت رمضان فرصت بسیار مناسبی است تا مسلمانان، به تحکیم اعتقادات و باورهای مذهبی خود پرداخته و بیش از گذشته با تعالیم و مفاهیم دینی و قرآنی انس بگیرند.

وی تصریح کرد: در ادبیات مذهبی مسلمانان، ماه مبارک رمضان به نام ماه انس با قرآن نیز شناخته می‌شود و یکی از مهمترین فرایض دینی در این ماه تلاوت کلام‌الله مجید در این ماه میمون و مبارک است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نظرآباد با اشاره به اجرای طرح‌های قرآنی در ماه رمضان اظهار داشت: در شهرستان نظرآباد نیز چندین طرح مهم قرآنی در دستور کار قرار داشته و امسال برای دومین سال پیاپی طرح ختم کلام‌الله مجید را اجرا خواهیم کرد.

احمدوند افزود: بر اساس این طرح، هر روز سه نفر از قاریان ممتاز و برجسته استان البرز اقدام به تلاوت یک جزء از 30 جزء قرآن کرده و در نهایت در روز سی‌ام ماه مبارک رمضان، یک دوره تلاوت قرآن کریم ختم خواهد شد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، هر روزه از ساعت 16 این برنامه در مصلی بزرگ شهرستان نظرآباد آغاز و با حضور عموم مردم روزه‌دار نظرآباد، یک جزء از قرآن توسط قاریان دعوت شده تلاوت خواهد شد.

* لزوم پاسخگویی به شبهات دینی جوانان در ماه رمضان

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نظرآباد در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای برنامه‌های دینی در طول ماه رمضان در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در طول ماه جاری ده‌ها برنامه فرهنگی و مذهبی که محوریت اصلی همه آن‌ها تعالیم قرآنی است، در نظرآباد اجرا خواهد شد.

احمدوند افزود: مهمترین هدفی که در اکثر این برنامه‌ها پیگیری می‌شود، پاسخگویی به پرسش‌ها و شبهات مردم به ویژه نسل جوان است که برای تحقق این مهم از مبلغان مذهبی و علمای دینی برجسته دعوت کرده‌ایم.

وی در پایان گفت: در حال حاضر در تمام مساجد، کانون‌های فرهنگی و حسینه‌ها و هیئت‌ها و اماکن مذهبی و مقدس شهرستان نظرآباد جلسات قرآنی و پرسش‌ و پاسخ برگزار می‌شود و جوانان می‌توانند با حضور در این جلسات، پرسش‌ها و شبهات خود را با علمای دینی در میان بگذارند.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول