اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هریس:

خطر فروپاشی خانواده‌ها با گسترش ماهواره و شبکه‌های اجتماعی

امام جمعه هریس با بیان اینکه گسترش ماهواره و شبکه‌های اجتماعی غربی به عفاف و حجاب لطمه زده و موجب فروپاشی برخی خانواده‌ها شده است، گفت: دستگاه‌های اجرایی قانون مصوب عفاف و حجاب را باید به خوبی اجرا کنند.

خطر فروپاشی خانواده‌ها با گسترش ماهواره و شبکه‌های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از هریس، حجت‌الاسلام قهرمان احمدی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هریس اظهار کرد: باید توجه داشت که گسترش ماهواره و شبکه‌های اجتماعی غربی به عفاف و حجاب لطمه زده و موجب فروپاشی خانواده شده است.

وی افزود: همه باید برای تحکیم مبانی خانواده به ترویج عفاف و حجاب توجه کنند و مخصوصاً دستگاه‌های اجرایی قانون مصوب عفاف و حجاب را به خوبی اجرا کنند.

امام جمعه شهرستان هریس با اشاره به اینکه تجلیل از خدمات برجسته و ارزشمند دولت‌های نهم و دهم لازم است، خاطرنشان کرد: دولت‌های نهم و دهم پس از هشت سال تلاش و کوشش در عرصه‌های مختلف که داشته اکنون در روزهای پایانی خود به سر می‌برد. 

به طور قطع هیچ دولتی خالی از ضعف نبوده و نیست

وی افزود: دولت نهم و دهم را باید در مجموع دولت تلاش و کار دانست، دولتی که در خدمت‌رسانی به مردم تلاش وافر داشت و مسئولانی که برای کار و تلاش دوندگی‌‌های شبانه‌روزی داشتند.

احمدی اضافه کرد: این دولت در خاطره ملت ایران به عنوان دولتی پرکار و تلاش و پرتحرک باقی خواهد ماند، دولتی که به اقصی نقاط ایران سفر کرد و همه ایران را سرای خود دانست و برای رسیدگی به حال همه ملت ایران دوید و کوشش کرد.

امام جمعه شهرستان هریس افزود: براساس آمارها، دولت‌های نهم و دهم کارنامه موفق و پرباری دارند و در این زمینه خدمات فراوانی داشته‌اند، به طور قطع هیچ دولتی خالی از ضعف نبوده و نیست، اما باید توجه داشت که دولت‌های نهم و دهم در این روزهای پایانی باید با تمرکز به گزارش عملکرد خویش کارهایی را که برای مردم انجام داده‌اند، بیان کنند. 

دولت‌ها در خدمتگزاری به مردم که صاحبان اصلی انقلاب هستند باید افتخار کنند

احمدی تصریح کرد: آنچه دولت‌های نهم و دهم در خدمت به مردم انجام دادند همانند مابقی دولت‌های گذشته خدمتی از سوی نظام اسلامی به مردمی است که صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و دولت‌‌های مختلف همه باید به خدمتگزاری آنها افتخار کنند.

امام جمعه شهرستان هریس در ادامه خطبه‌های خود به تحلیل تحولات اخیر در کشور مصر و آثار آن در سطح جهان پرداخت و اذعان داشت: باید مردم مصر از هرگونه درگیری و کشیده شدن جامعه به خشونت جداً پرهیز کنند و توجه جدی به دموکراسی و اجتناب از نظامی‌گری داشته باشند. 

سرنوشت مصر باید توسط مردم متمدن و مسلمان آن کشور تعیین شود

وی افزود: کشور بزرگ و متمدن مصر نیازمند عمل و پیشرفت است، اما توطئه و دست‌های پنهان و آشکار بدخواهان ملت مصر به دنبال ایجاد درگیری، بی‌ثباتی و ناامنی در این کشور و منطقه هستند.

احمدی اظهار کرد: عوامل وابسته به رژیم صهیونیستی و برخی عوامل خارجی خسارت‌دیده از انقلاب مردم مصر و مخالفان استقرار نظام‌های دموکراتیک در منطقه از مطالبات مشروع برخی جوانان و مردم مصر سوء استفاده می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم مصر باید پاسدار ارزش‌های برآمده از انقلاب خود باشند و به دشمنان خصوصاً رژیم صهیونیستی اجازه فرصت‌طلبی و سوءاستفاده از حوادث جاری را ندهند، رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی از بحران و جنگ داخلی مصر سود می‌برند و ثبات کشور بزرگ اسلامی مصر برای آنها خطرناک است.

امام جمعه شهرستان هریس در پایان افزود: ما معتقد هستیم که سرنوشت مصر باید توسط مردم متمدن و مسلمان آن کشور تعیین شود و از دخالت مستقیم و یا غیرمستقیم بیگانگان جلوگیری کرد.

انتهای پیام/60006/ذ40/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول