اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین:

اطلاع‌رسانی مناسب از برنامه‌های «روز قزوین» ضروری است

معاون امور عمرانی استاندار قزوین بر اطلاع‌رسانی مناسب برنامه‌های بزرگداشت «روز قزوین» تأکید کرد.

اطلاع‌رسانی مناسب از برنامه‌های «روز قزوین» ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین منوچهر حبیبی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری برنامه‌های روز قزوین (9 شهریور) با بیان این مطلب افزود: اطلاع‌رسانی در حوزه‌های الکترونیک، رسانه‌های مکتوب و رسانه ملی از این برنامه‌ها موجب می‌شود که مردم در جریان این امور مهم قرار گیرند و اگر اطلاعات خاص و جدیدی دارند در اختیار همایش قرار دهند تا توسط ستاد و با برنامه‌ریزی لازم در آن ایام مورد بهره‌برداری و استفاده قرار گیرد.

وی بیان داشت: گرامیداشت روز قزوین گرامیداشت تاریخ سراسر پر افتخار استان و احیای مذهب تشیع است زیرا این استان ظرف 500 سال اخیر تاریخ تشیع بوده است.

معاون عمرانی استاندار قزوین تجلیل از چهره‌های فاخر و ماندگار ملی که متعلق به استان قزوین هستند را از دیگر برنامه‌های روز قزوین اعلام کرد و افزود: قدردانی و تشکر از خدمات این خدمتگزاران که مایع افتخار استان هستند و به عنوان حلقه ارتباط با استان نیز از اهمیت برخوردار می‌باشند از دیگر برنامه‌هایی است که باید مورد عنایت قرار گیرد.

حبیبی اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های استان نیز در بخش‌های مختلف کشاورزی، گردشگری، صنعت و ... از دیگر برنامه‌های مورد اهمیت این روز می‌باشد.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین در ادامه ابراز کرد: یکی از جشنواره‌های مهمی که در استان جذب و جلب گردشگران به این مناسبت برگزار می‌شود، جشنواره اسباب بازی است که با هدف جذب توریست‌ها و بازدید آنها از مکان‌های تاریخی و باستانی قزوین اجرا می‌شود.

وی تأکید کرد: نکته مهم و جهانی گرامیداشت روز قزوین است و در خصوص برگزاری مجمع جهانی شهر اسلامی که محور اصلی کار ما است باید اطلاع‌رسانی لازم و کافی صورت گیرد و در خصوص آگاهی بخشی عمومی در این خصوص تلاش لازم توسط اعضای ستاد انجام شود.

حبیبی در ادامه افزود: بحث دولتخانه صفوی نیز مسئله مهمی است که باید در کنار این امر مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: تا به حال 95 درصد فضای این پروژه آزاد شده و با آزاد سازی پنج درصد باقیمانده توسط چند دستگاه دولتی استان این پروژه نیز مراحل اجرایی خود را طی خواهد کرد.

حبیبی عنوان کرد: این مباحث در شورای معاونین به عنوان عالی‌ترین سطح تصمیم‌گیری استان مطرح و در مورد چگونگی اجرای آنها بحث و بررسی لازم صورت گرفته است.

وی در خاتمه از مسئولان کمیته‌های شش گانه ستاد خواست تا پیگیری‌های لازم را داشته باشند و در جلسه بعدی که هفته آینده تشکیل خواهد شد جمع‌بندی و تصمیم‌گیری مناسب صورت گیرد.

انتهای پیام/2667/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول